REPLICA ONLINE CONSTANTA

15.4° Constanța Mie., 24 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6709
15.4° Constanța Miercuri, 24 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6709
 

Campanie de publicitate în Israel pentru litoralul românesc

Campanie de publicitate în Israel pentru litoralul românesc

Replica API 11 februarie 2016 | 00:00 396

La Tel Aviv

La Tel Aviv

Săptămâna aceasta, după târgul de turism de la Londra, Asociaţia Litoral – Delta Dunării se află pentru a doua oară la Tel Aviv, pentru a promova litoralul românesc, Mamaia, Satul de Vacanţă şi Delta Dunării. În urma unui proiect, prin care Asociaţia Litoral – Delta Dunării a susţinut promovarea staţiunii Mamaia prin intermediul a 5 posturi de radio din Israel, în 2015 au ajuns pe litoral 4500 turişti israelieni, care au consumat servicii turistice în valoare de 4,5 milioane USD pentru pachete de vacanţă şi excursii opţionale la atracţiile din Constanţa şi Tulcea.

„Continuăm proiectul cu Meshek Wings şi azi, după prima zi a târgului de turism „International Mediterranean Travel Market” de la Tel Aviv, anunţăm oficial că în această vară vom avea 3 chartere/săptămână, şi aprox. 7000 turişti israelieni vor ajunge pe litoral în staţiunile Mamaia, Năvodari si Eforie. Asociaţia Litoral – Delta Dunării va demara şi în acest an o campanie de publicitate în mass-media din Israel, un proiect de succes al Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, care a dovedit că atrage incoming cu o creştere spectaculoasă de turişti israelieni pe litoralul românesc.” a declarat Corina Martin, președintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării.

La târgul din Tel Aviv a fost prezentă și Anca Pavel Nedea, șefa Autorității Naționale a Turismului, care s-a arătat mulțumită de statisticile pe anii trecuți cu referire la numărul de turiști din Israel care ne-au călcat pragul: ”Autoritatea Națională pentru Turism, ca în fiecare an, a participat la unul din cele mai importante târguri de profil din lume. Relația dintre piața de turism a României și piața Israelului este una care produce beneficii de ambele părți. Anii 2014 și 2015 au fost de mare impact și succes pentru atragerea turiștilor israelieni.

Deschiderea târgului a debutat la cel mai înalt nivel, cu prezența Ministrului Turismului din Israel, respectiv Yariv Levin”, a declarat pentru ”Replica” Anca Pavel Nedea. Aceasta a pus accentul pe faptul că israelienii sunt foarte interesați de turismul de sănătate și balneoclimateric, cele mai căutate zone fiind Maramureșul, Delta Dunării, dar și marile orașe: ”Israelienii au acum ocazia de a descoperi alte pachete turistice în România. Pentru că Maramureșul este de mare interes. Israelienii sunt mari consumatori de turism de sănătate și balneo.

De asemenea, Delta Dunării poate fi descoperită. Ei sunt interesați și de citybreak-uri cum ar fi București, Sibiu, Cluj, etc. Festivalul Untold a fost un mare succes și din punct de vedere al atragerii turiștilor din Israel. Anul acesta sunt foarte interesați să mai găsească locuri. Israelienii sunt interesați și de pachete de lux la hoteluri de 4, 5 stele de pe litoral și de pachete cu oferte de clubbing”, a spus Nedea.

Mihaela UNGUREANU, Geanina DRĂGOI

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218