REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.1° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.1° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Cu ce „suveniruri“ pleacă turiştii acasă: uscătoarele de păr, halate de baie, tacâmuri!

Cu ce „suveniruri“ pleacă turiştii acasă: uscătoarele de păr, halate de baie, tacâmuri!

Replica API 1 noiembrie 2014 | 12:51 230

Daunele pot ajunge la 2.000 — 2.500 de lei la o singură unitate

Daunele pot ajunge la 2.000 — 2.500 de lei la o singură unitate

Aproximativ 10% dintre turiștii cazați în pensiunile și hotelurile românești pleacă acasă cu diferite obiecte din unitățile de cazare, printre care prosoape, tacâmuri sau telecomenzi, conform unui studiu realizat în luna octombrie de o platformă online de rezervări hoteliere, remis vineri. Printre obiectele mai puțin obișnuite cu care turiștii pleacă acasă se numără furtunul de stins incendiul sau ghivecele cu flori. Cel mai frecvent, unitățile de cazare se confruntă cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73% din cazurile în care turiștii pleacă acasă cu obiectele hotelului), tacâmurile (44%), telecomanda (22%), obiecte sanitare (10%) sau alimente și băuturi din mini-bar, nedeclarate de turiști atunci când se decazează (27%). Lista obiectelor “împrumutate” de turiști conține și halatul de baie, lenjeria de pat, cheia de la cameră, jardiniere și ghivece cu flori, papuci, iar unul dintre respondenții studiului a declarat chiar că a avut un turist care a plecat acasă cu furtunul de stins incendiul. Printre cele mai valoroase obiecte dispărute se numără uscătoarele de păr, halate de baie, tăvi din inox, dar și tablouri și obiecte artizanale. Făcând un calcul, valoarea totală a daunelor avute în acest an poate ajunge la 2.000 — 2.500 de lei per unitate hotelieră participantă la studiu. Cei mai mulți hotelieri declară că în cazul în care observă că a dispărut ceva nu fac nimic, deoarece este riscul afacerii (63,33% dintre cazuri), în timp ce doar 26% dintre aceștia contactează clientul pentru a-și recupera obiectele. Cei mai mulți țin totuși o evidență a clienților care le-au provocat daune pentru a nu-i mai caza pe viitor. Studiul a fost realizat pe un eșantion de 140 de respondenți din toată România, care au participat online la completarea chestionarului în perioada 1 — 20 octombrie 2014.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218