REPLICA ONLINE CONSTANTA

6.7° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
6.7° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Florin Gheorghe: „MasterPlanul pentru Portul Constanţa-de la bâlbâieli, la incompetenţă certă“

Florin Gheorghe: „MasterPlanul pentru Portul Constanţa-de la bâlbâieli, la incompetenţă certă“

Replica API 13 februarie 2016 | 00:32 384

Deputatul de Constanţa Florin Gheorghe s-a adresat, prin intermediul unei interpelări, Ministrului Mediului, doamnei Paşca Palmer, cu privire la raportul de mediu deficitar pentru Portul Constanţa: „Anii trecuţi ne amuzam cu toţii văzând cum liliecii, lupii sau urşii întârziau lucrările de construire la autostrăzi şi chiar le modifica traseul sau soluţiile tehnice. Ne-am amuzat, însă numărăm pe degete numărul kilometrilor noi de autostradă construiţi într-un an. Evident că, obiceiul autorităţilor din domeniul protecţiei mediului nu s-a schimbat! Dau avize favorabile absurde şi soluţii tehnice inaplicabile, se spală pe mâini, după care revin şi sistează orice lucrare, demarată chiar cu semnătura lor, sub pretextul impactului negativ de mediu. Cred că deja majoritatea cetăţenilor români au auzit despre MasterPlanul General pentru Transporturi, despre nenumăratele sale variante şi despre faptul că nici astăzi nu este finalizat. Ne mai mirăm oare de ce nici nu şantier nou nu se deschide în România? Văd că singurii care tratează cu seriozitate infrastructura de transporturi şi soarta Portului Constanţa sunt operatorii şi lucrătorii din domeniu, căci tehnocraţia este puţin ocupată cu alte probleme, mai mărunte. ”

Deputatul UNPR Florin GHEORGHE spune că este inadmisibil ca miniştrii de resort să nu se intereseze de soarta Portului Constanţa şi de soluţiile proaste propuse prin MastePlan: „La dezbaterea care a avut loc săptămâna trecută în Port, nu trebuia să lipsească nici ministrul transporturilor, nici ministrul mediului, nici cel al finanţelor şi nici cel al fondurilor europene. Aşa ar fi aflat, de la faţa locului, nu de la Bucureşti, că soluţiile propuse prin MasterPlan sunt contraproductive pentru Port, că aşa se vor băga în faliment mai multe firme, mii de oameni îşi vor pierde locurile de muncă, iar prejudiciile pentru mediu vor fi mai mari decât în prezent. Sunt surprins că nici măcar guvernul de tehnocraţi nu a înţeles ce înseamnă Portul Constanţa pentru România şi pentru Uniunea Europeană, cât de mult rău fac incertitudinea şi deciziile proaste pentru economia locală a Municipiului Constanţa şi câte mii de locuri de muncă foarte bine plătite s-ar crea dacă am da Portului o şansă să se dezvolte. Au trecut trei luni de la învestitura noului guvern şi nici unul dintre miniştrii de care depinde dezvoltarea Portului şi, indirect, a Municipiului Constanţa, nu a trecut pe la noi, fie de teamă ca să nu-şi prăfuiască pantofii, fie pentru că nu au soluţii sau pur şi simplu nu le pasă.”a mai adăugat Florin GHEORGHE, deputat UNPR.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614