REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.4° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
10.4° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

Imaginea unei vile din Costineşti, folosită în scopuri infracţionale

Imaginea unei vile din Costineşti, folosită în scopuri infracţionale

Replica API 29 iulie 2014 | 00:00 137

Clonarea anunţurilor din turism, noua metodă de înşelătorie

Clonarea anunţurilor din turism, noua metodă de înşelătorie

Deţinătorii Vilei Tineretului 80 din Costineşti atenţionează persoanele care sunt interesate de petrecerea vacanţei pe litoralul românesc despre riscurile pe care şi le asumă atunci când hotărăsc să plătească în avans cazarea şi nu verifică autencitatea ofertelor. Pentru turiştii care doresc să îşi facă rezervare din timp în vederea petrecerii unui concediu pe litoralul românesc, Vila Tineretului 80 din Costineşti avertizează că noile metode ale ţeparilor sunt de a posta reclame pe site-uri de mică publicitate în numele pensiunilor. Astfel, turistul de bună credinţă plăteşte în avans, în conturile acestora rezervarea unui concediu, trezindu-se că odată ajunşi la pensiune, nu beneficiază de ceea ce au plătit. Daniel Andreică, administrator, Vila Tineretului 80 Costineşti, a declarat: "Am constatat cu stupoare că identitatea Vilei Tineretului 80 din Costineşti este folosită în scopuri infracţionale de către persoane necunoscute în scopul obţinerii de foloase băneşti de la turiştii care intenţionează să îşi rezerve concediul din timp. Metoda de înşelătorie a turistului constă în publicarea anunţurilor de tip clonă pe site-uri de specialitate, astfel, turistul este uşor de păcălit. Am contactat aceste site-uri, le-am expus problema, iar anunţurile respective au fost şterse". Vila Tineretului 80 din Costineşti îndrumă turiştii să caute contactele oficiale ale pensiunilor la care doresc să îşi facă rezervare. Aflându-ne în această situaţie, de a ne trezi cu turişti la poarta pensiunii care au achitat avansul unor persoane are îşi atribuie identităţi false, am făcut plângere la autorităţile competente şi am îndrumat şi turiştii care au suferit aceste pierderi să urmeze aceeaşi cale. Ca şi sfat, înainte de procesarea plăţii de avans, către un operator din turism, cereţi dovezi unităţii de cazare că reprezintă pensiunea în cauză. Aceste dovezi pot fi: Certificat constatator de la Registrul Comerţului; Certificat clasificare de la Ministerul Turismului; aviz de functionare; documente care să ateste legătura între persoana care cere avans şi unitatea de cazare.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614