REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
11.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Poșta Română nu a înregistrat un cost net aferent furnizării serviciilor din sfera serviciului universal, în 2015

Poșta Română nu a înregistrat un cost net aferent furnizării serviciilor din sfera serviciului universal, în 2015

Replica API 18 februarie 2017 | 00:00 277

ANCOM:

ANCOM:

Costul net aferent furnizării serviciilor din sfera serviciului universal, în 2015, nu trebuie compensat în cazul Companiei Naționale Poșta Română (CNPR) și nu reprezintă, astfel, o sarcină injustă pentru operatorul poștal, se arată într-un comunicat de presă al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), conform AGERPRES.

'Întrucât nu sunt îndeplinite cumulativ cele două condiții stabilite de ANCOM, costul net aferent furnizării serviciilor din sfera serviciului universal în anul 2015 nu constituie o sarcină injustă pentru CNPR și, deci, nu este necesară compensarea acestuia', a decis ANCOM.

Pentru compensarea costului net, ANCOM a primit, în data de 11 august 2016, o cerere din partea CNPR împreună cu situația privind costurile, veniturile și capitalul angajat aferente furnizării serviciilor din sfera serviciului universal pentru anul 2015 și raportul de constatări faptice privind verificarea cererii de compensare a costului net al furnizării serviciilor din sfera serviciului universal întocmit de către un auditor independent.

'În scopul evaluării cererii de compensare transmise de furnizorul de serviciu universal, ANCOM a derulat, cu sprijinul consultanților KPMG Advisory SRL și KPMG Romania SRL, o analiză detaliată a datelor și ipotezelor utilizate de CNPR în procesul de întocmire a cererii de cost net, precum și metodologia și calculul efectiv al costului net și a informațiilor suplimentare puse la dispoziție de CNPR. Acolo unde a fost necesar au fost efectuate, în baza unor surse alternative de informații, ajustări asupra datelor, ipotezelor și calculului efectiv al unor parametri, astfel încât suma finală rezultată în urma acestui proces complex să reflecte valoarea costului net aferent furnizării serviciilor din sfera serviciului universal în anul 2015', notează sursa citată.

În urma analizei, ANCOM a constatat că Poșta Română nu a înregistrat un cost net aferent anului 2015, valoarea determinată în urma efectuării ajustărilor fiind negativă.

În acest sens, Proiectul de decizie privind cererea de compensare a costului net aferent furnizării serviciilor poștale din sfera serviciului universal în anul 2015 și expunerea de motive au fost lansate în consultare publică, iar persoanele interesate pot să formuleze și să transmită observații și propuneri până la data de 20 martie 2017, la Registratura ANCOM sau prin intermediul direcțiilor regionale ale Autorității.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218