REPLICA ONLINE CONSTANTA

9.3° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
9.3° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

Primăria Mangalia face angajări! Iată ce posturi sunt disponibile

Primăria Mangalia face angajări! Iată ce posturi sunt disponibile

Replica API 27 februarie 2016 | 00:53 4326

Interviuri, în martie

Interviuri, în martie

Primăria Municipiului Mangalia va organiza un concurs prin recrutare pentru ocuparea mai multor funcţii publice vacante. Astfel, se caută consilier juridic clasă I, grad profesional asistent şi consilier juridic clasă I, grad profesional debutant, posturi disponibile în cadrul Serviciului Juridic. De asemenea, sunt disponibile două locuri pentru postul de consilier clasă I, grad profesional debutant, unul în cadrul Serviciul Venituri Persoane Juridice şi unul în cadrul Compartimentul Inspecţie Fiscală.

Totodată, se caută şi un consilier juridic clasă I, grad profesional debutant pentru Compartimentul Urmărire şi Executare Silită. În plus, sunt disponibile două locuri de consilier clasă I, grad profesional principal, unul în cadrul Serviciul Achiziţii Publice şi Investiţii şi unul în cadrul Compartimentul Urbanism, dar şi un loc pentru consilier clasă I, grad profesional debutant pentru compartimentul autorizaţii în construcţii.

Pentru posturile din cadrul Serviciului Juridic, candidaţii trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, pentru funcţia de consilier juridic debutant, dar şi o vechime de minimum 1 an, pentru cea de consilier juridic asistent.

Pentru locurile disponibile în cadrul Serviciului Venituri Persoane Juridice şi în cadrul Compartimentul Inspecţie Fiscală, candidaţii studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice, juridice sau administrative, respectiv studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice.

Cei care vor să candideze pentru un post în cadrul Serviciul Achiziţii Publice şi Investiţii și în cadrul Compartimentul Urbanism, candidații trebuie să dețină studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul inginerie.

Dosarele pentru concurs trebuie să conțină un CV, un formular de înscriere, copia actului de identitate; copiile diplomelor de studii, copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, cazierul judiciar, adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate și declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. Dosarele se vor depune până la data de 16 martie a.c., la Biroul Resurse Umane – Salarizare. La data de 28 martie a.c., ora 10.00 va avea loc proba scrisă, iar la data de 30 martie a.c., ora 10.00 va avea loc interviul, la sediul instituţiei din Şos.Constanţei nr.13.

Diana NEAŢĂ

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614