REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.8° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
10.8° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Turoperatorii turci, în vizită pe litoralul românesc

Turoperatorii turci, în vizită pe litoralul românesc

Replica API 22 octombrie 2016 | 00:00 304

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului LITORAL-DELTA DUNĂRII, Asociaţia de Promovare BUCUREŞTI şi Turkish Airlines Constanţa, în parteneriat cu TURSAB (patronatul agentiilor de turism din Turcia) şi cu susţinerea ANAT România au organizat o vizită de documentare pentru un grup de 10 turoperatori din Turcia, în perioada 16-21 octombrie. Scopul acestei vizite de documentare îl reprezintă promovarea staţiunii Mamaia şi a Satului de Vacanţă, a oraşelor Constanţa, Tulcea şi Bucureşti, a Deltei Dunării, dar şi a zborurilor operate de partenerul nostru în acest proiect, Turkish Airlines, pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu, Constanţa. Agentii de turism şi turoperatorii turci au vizitat obiective turistice, atractii şi hoteluri din Mamaia, Constanţa, Eforie, Năvodari, Tulcea şi Delta Dunării. Serviciile asigurate în zona Constanţa – Mamaia de Asociatia Litoral - Delta Dunării, în cadrul vizitei de documentare a agentilor de turism din Turcia, au fost finanţate din bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia - Sat Vacanţă, iar Turkish Airlines a asigurat transportul aerian al grupului. Vizita în Dobrogea s-a încheiat miercuri, 19 octombrie, cu o sesiune de networking la care au participat peste 40 de hotelieri din Mamaia şi Năvodari şi agenţi de turism şi turoperatori din Constanţa. Vizita de documentare continuă în Bucureşti, cu două zile de vizite şi tururi locale. Continuăm strategia de management de destinaţie, cu o nouă serie de infotururi cu agenţi de turism din ţările stabilite de noi ca prioritare în strategia noastră. Am derulat în aceste zile al doilea infotrip adresat pieţei Turciei, organizat de noi în parteneriat cu cea mai prestigioasă organizaţie de turism din Turcia – TURSAB, şi cu sprijinul Turkish Airlines Constanţa.Către touroperatorii turci promovăm în special produsele Constanţa City Break (Constanţa – destinaţie de 12 luni/an), Mamaia ca destinaţie de top pentru distracţie, pachetele de spa şi wellness din hotelurile de pe litoral, precum şi Delta Dunării, ca destinaţie motor de promovare.”, a declarat Corina Martin, președintele Asociației Litoral – Delta Dunării.

Claudia CORBU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367