Un preț la raft, altul la casă. Cum te fac supermarketurile la buzunare
Un preț la raft, altul la casă. Cum te fac supermarketurile la buzunare
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLa raft apare un preț, iar la casă te poți trezi cu altul, asta dacă nu ești atent. Se întâmplă destul de des și asta pentru că prețurile suferă modificări în sistem, dar la raft nu se schimbă în timp util. Așadar, cumpărătorii se pot trezi cu surprize pe bonul fiscal. Asta a pățit și o persoană din Năvodari, care a achiziționat produse dintr-un supermarket, iar socoteala din magazin nu s-a potrivit cu cea de la casă.
Totul s-a întâmplat duminică, 15 ianuarie în supermarketul Carrefour Market de pe strada Albinelor, numărul 9, din Năvodari. Tânărul a cumpărat roșii, care aveau prețul la ofertă de 5,99 de lei/kilogram, iar când a ajuns acasă a observat pe bon că prețul era, de fapt, de 6,99 de lei/kilogram. El a prezentat că prețul nu a fost modificat de către angajați. Bărbatul s-a întors cu bonul la magazin, iar prin urmare, diferența de bani i-a fost returnată de către casier, iar bonul i-a fost oprit pentru a dovedi refundarea banilor. Contactați de către „Replica”, reprezentantul magazinului din Năvodari a explicat eroarea survenită și ce pot face clienții care au fost induși în eroare de prețul de la raft. „Diferența de preț apare atunci când în sistem este introdus noul preț, ceea ce se întâmplă într-un timp, iar la raft nu se modifică prețul. Clienții care achiziționează un produs care are un preț la raft, dar pe bon este altul, se pot întoarce în magazin cu bonul fiscal și diferența de bani i se va da imediat”, a declarat reprezentantul Carrefour Market. După ce a prezentat situația pe un grup de pe o rețea de socializare, mai mulți consumatori au prezentat situații asemănătoare cu cele ale bărbatului. „Am pățit-o și eu cu șunca presată...tot așa, diferență de 1 leu. Nu e mare lucru 1 leu...dar un leu de la mine, unul de la altul și se strâng!”, a declarat o altă clientă. O altă clientă a plătit pentru un alt produs! „Da și eu am pățit și în loc de cartofi mi-a încasat mandarine deci am luat cartofi cu preț dublu”, a povestit femeia. Mulți alți năvodăreni au precizat că au fost victime ale acestei erori din magazin de mai multe ori.
C.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News