100 de agenți de turism au radiografiat litoralul românesc
100 de agenți de turism au radiografiat litoralul românesc
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPe litoralul românesc sunt mai multe hoteluri renovate și plaje modernizate, iar Venus devine cea de-a doua stațiune modernizată aproape în totalitate, după Mamaia. De asemenea, acum, la început de iunie, gradul de ocupare pe litoral este cu mult mai mare decât anul precedent. Acestea sunt câteva dintre concluziile celei de-a zecea ediții a Master InfoTrip-ului organizat de către Bibi Touring, unul dintre touroperatorii de top pentru vacanțele organizate în România. Acest infotrip a reunit peste 100 de agenți de turism din România și din Republica Moldova, care au vizitat toate stațiunile de pe Litoralul românesc, precum și Delta Dunării, între 26 și 31 mai. ”Pot să afirm, cu mândrie, că în cei 10 ani de când organizează infotripuri pe Litoral, Bibi Touring a asigurat educarea și informarea a peste 700 de agenți de turism, care au avut ocazia să verifice la fața locului starea rivierei românești, de la Mamaia până la Vama Veche. În acest an, marea surpriză a constituit-o stațiunea Venus, unde au fost modernizate majoritatea hotelurilor, iar media ca număr de stele este de 4 stele. Totuși am o observație, anume că profesioniștii din turism trebuie să poziționeze stațiunea înaintea hotelurilor. Venus nu are încă un brand, o identitate proprie, așa cum are, de exemplu, de mai mult timp, Mamaia. Pe de altă parte, Jupiter începe să se poziționeze din ce în ce mai bine ca stațiune dedicată familiilor cu copii”, subliniază Adrian Voican, directorul general Bibi Touring.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News