7 sfaturi pentru a evita ţepele de la service
7 sfaturi pentru a evita ţepele de la service
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestFie că ai R8 cromat, fie că ai o maşină de oameni normali, o relaţie bună cu mecanicul tău este un aspect important al vieţii tale de motorist. Pe cât de frumoasă, pe atât de rar întâlnită. Iată ce trebuie să faci pentru a te asigura că nu eşti privit ca o pradă.
În primul rând, noi îţi urăm să ai parte de cât mai puţine vizite la service (aici găseşti şi sfaturi de aur pentru a-ţi prelungi viaţa maşinii), însă dacă ai ghinionul de a ajunge la un service auto, ar fi bine să ţii cont de următoarele aspecte, pe care Agenţia Naţională a Protecţiei Consumatorului ţi le pune la dispoziţie.
1. Să te asiguri că service-ul funcţionează legal şi este autorizat de RAR.
2. Să te informezi în prealabil asupra tarifelor şi să soliciţi un deviz estimativ al intervenţiei.
3. Să ceri factura, care trebuie să conţină: data şi locul efectuării reparaţiei, modul de calcul al manoperei (timp fizic sau barem de timp / ora tehnologică, piesele de schimb utilizate, alte materiale de întreţinere, consumabile utilizate, numărul de înmatriculare al autoturismului şi, eventual, kilometrajul acestuia.
4. Dacă maşina nu este restituită în termenul stabilit, trebuie să ştii că poţi soma service-ul să respecte termenul înscris printr-o scrisoare recomandată (cu confirmare de primire).
mai multe detalii: http://www.promotor.ro
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News