REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.4° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
10.4° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

70% din clienţii care reclamă companiile de telefonie mobilă au dreptate

70% din clienţii care reclamă companiile de telefonie mobilă au dreptate

Replica API 28 februarie 2013 | 00:00 100

Protecţia Consumatorului Constanţa:

Protecţia Consumatorului Constanţa:

Dacă până acum aţi stat în cumpănă dacă să reclamaţi la Protecţia Consumatorului faptul că aţi fost neîndreptăţit de compania de telefonie mobilă, după ce veţi afla care este procentul celor cărora li s-a dat câştig de cauză în lupta împotriva acestor companii, cu siguranţă nu veţi mai sta pe gânduri. Într-un articol precedent, v-a fost prezentat cazul unui constănţean care a fost pus să-şi rezilieze contractul de două ori, după ce prima cerere de reziliere i-a fost refuzată fără motiv, primind ca "bonus" şi o factură, deşi nu a folosit telefonul din momentul depunerii cererii de reziliere. Dionisie Culeţu, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Constanţa (pe scurt, OPC), ne-a explicat faptul că reclamaţii există pe aproape toate firmele de telefonie mobilă, în legătură cu rezilierea unilaterală a contractului. Ceea ce este şi mai interesant este că, în urma sesizărilor, 70% din clienţi au câştig de cauză, adică li se dă dreptate. "Pentru aproape toate firmele de telefonie mobilă există reclamaţii în legătură cu problematica existentă privind rezilierea unilaterală a contractului. Unii au dreptate, unii n-au dreptate. Sunt şi situaţii în care omul nu a depus, în perioada care era specificată în contract, ca şi clauză, cererea de reziliere unilaterală a contractului, dacă nu şi-a achitat la zi facturile, şi atunci normal că nu i s-a reziliat contractul, chiar dacă a depus în termen. Deci, sunt fel şi fel de situaţii. În momentul în care este vreo problemă, noi chiar chemăm directorul operatorului respectiv care răspunde de zona în cauză la discuţii. Circa 70% au dreptate în ceea ce priveşte reclamaţiile asupra companiilor de telefonie mobilă", a explicat pentru "Replica", şeful OPC Constanţa, Dionisie Culeţu.

Sorin HULUBEI

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367