AB InBev vrea să vândă mărcile Peroni şi Grolsch
AB InBev vrea să vândă mărcile Peroni şi Grolsch
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterestsursa foto hk.dining.asiatatler.com
Anheuser-Busch InBev (AB InBev), cel mai mare producător de bere la nivel mondial, intenţionează să vândă brandurile Peroni şi Grolsch, pe care le-ar obţine în urma achiziţiei SABMiller, pentru a tempera îngrijorarea autorităţilor de reglementare din UE privind tranzacţia, scrie Financial Times. AB InBev oferă aproximativ 70 de miliarde de lire sterline (peste 100 de miliarde de dolari) pentru preluarea SABMiller, pe locul al doilea în piaţă. Producătorul de bere vrea să vândă cele două branduri aflate în prezent în portofoliul SABMiller din cauza temerilor că noua companie ar avea o poziţie prea puternică pe piaţa berii premium din Europa şi ar întâmpina astfel opoziţia autorităţilor de reglementare, a declarat pentru cotidianul britanic o sursă apropiată situaţiei. O a doua sursă informată asupra planurilor AB InBev a afirmat, pentru Financial Times, că se ia în calcul vânzarea, dar planurile nu au fost definitivate şi pot interveni, încă, schimbări. Sursele Financial Times nu au indicat un preţ de vânzare, dar publicaţia The Sunday Times, care a scris prima despre acest subiect, a notat că ar trebui să aducă venituri de mai multe miliarde. Printre potenţialii cumpărători se numără grupul Heineken - Olanda, Molson Coors - SUA şi C & C Group – Irlanda, notează mediafax.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News