REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.1° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.1° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Adevărata imagine a unor unităţi de cazare cu pretenţii din Mamaia

Adevărata imagine a unor unităţi de cazare cu pretenţii din Mamaia

Replica API 11 august 2016 | 00:00 333

Condiţii insalubre

Condiţii insalubre

Sezonul estival 2016 a adus pe litoralul românesc sute de mii de turişti! Mulţi dintre ei au fost nevoiţi să îşi facă rezervare la hoteluri sau pensiuni din timp pentru a fi siguri că vor prinde un loc în unitatea de cazare dorită. Cum se ghidează spre cea mai bună alegere? Fie din experienţele personale sau a altora, fie din imaginea perfectă promovată pe site-urile de specialitate. Însă, nu puţini sunt cei care se arată dezamăgiţi, ca să nu zicem dezgustaţi, după un sejur mult dorit petrecut într-un imobil deplorabil. În această situaţie s-a aflat şi un turist care a fost cazat la hotelul Riviera din Mamaia. Ce a găsit?! De la lipsa becurilor la intrarea în unitate până la cioburi la tot pasul, plăci de gresie desprinse sau chiar „ciuperci” în colţurile neatinse de dezinfectanţi în baie.

Un turist cazat la hotelul Riviera din staţiunea Mamaia a rămas cu un gust amar după sejurul petrecut pe litoral. Iar acest lucru din cauza condiţiilor mizere în care a trebuit să stea 12 zile. Neplăcerile au început încă de la sosirea în hotel. „Începem cu sosirea la hotel, cu parcarea care nu este suficientă, nu este deloc luminată. Intrarea în hotel- trepte murdare, cu un singur bec din 5. Numai unul ardea, dar nu în fiecare noapte. În faţa intrării, spaţiul verde plin cu hârtie şi sticle de plastic aruncate în toate direcţiile”, a povestit acesta pe amfostacolo.ro. Şi de aici a început calvarul! Aceleaşi imagini dezolante le-a regăsit şi în cameră.

„Camerele mici care au fost renovate recent, cu pervazuri dezlipite, colţuri de la mobilă rupte. Colţurile duşului erau murdare, erau ciuperci pe ele. Iar apa de la duş era când fierbinte, când foarte rece, nu o puteai controla. Am avut două camere VIP , iar în cealaltă baie era faianţă căzută”, a explicat turistul. Nici la capitolul mâncare lucrurile nu au excelat. „La mic dejun, nimic pentru copii. Ou fiert sau omletă, altceva nimic. Farfuriile erau negre şi pline de zoaie, iar terasa murdară.

La restaurant, preţurile erau piperate, iar mini barul era gol”, a adăugat acesta. Iar dacă aceste aspecte nu erau de ajuns, oamenilor au beneficiat de lenjerie curată pe perioada întregului sejur doar de două ori. „Pentru 2016, inadmisibil. Nu recomandăm, mai bine rămâneţi acasă. Păcat mare, nu numai pentru bani munciţi, ci pentru tot”, şi-a încheiat turistul pledoaria. De precizat că reprezentanţii unităţii hoteliere nu au putut fi contactaţi pentru un punct de vedere.

Diana NEAŢĂ

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218