REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.2° Constanța Mar., 23 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6708
11.2° Constanța Marți, 23 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6708
 

Adulţii de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de online news

Adulţii de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de online news

Replica API 10 octombrie 2019 | 00:00 312

foto iroy.in

Adulţii de peste 45 de ani sunt cei mai mari consumatori de online news, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%, arată studiul cantitativ "Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor" realizat de Exact Business Solutions în mai 2019.

Astfel, dacă ştirile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârsta +45 ani, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%. De interes pentru această categorie de vârstă sunt şi informaţiile de cultură generală, acestea fiind accesate cu o frecvenţă săptămânală de 6 din 10 români, utilizatori de internet.

Tot săptămânal sunt citite şi articolele/materialele/sfaturile legate de sănătate şi nutriţie. O atenţie deosebită îi este acordată acestui subiect de către cei cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani (6 din 10), în timp ce în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 56-65 de ani, interesul este ceva mai scăzut, 4 din 10.

"Analizând comportamentul online al celor două categorii de adulţi, utilizatori de internet (45-55 ani şi 56-65 ani), se disting diferenţe şi în ceea ce priveşte utilizarea internet bankingului, a aplicaţiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber", afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions.

Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei aparţinând primei categorii de vârstă, în timp ce a doua categorie de vârstă înregistrează o rată de utilizare de numai 29%.

Tot adulţii de 45-55 ani sunt cei care apelează cu preponderenţă la aplicaţiile de food delivery - 19%, faţă de adulţii de 56-65 ani (8%).

Studiul arată că radioul online este preferat zilnic de adulţii cu vârste cuprinse între 45-55 ani - 31% / versus / 26% media naţională şi 14% în cazul adulţilor de 56-65 ani. La rândul lor, blogurile sunt preferate de internauţii de 56-65 ani, 4 din 10 alegând să-şi petreacă timpul liber citind bloguri (cifra similară mediei naţionale), în timp ce adulţii de 45-55 ani le accesează săptămânal în procent de 30%.

Informaţiile sunt parte a celui de-al patrulea val al studiului "Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor", realizat de Exact Business Solutions în luna mai 2019. Studiul a cuprins persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, rezidente în mediul urban şi rural şi utilizatoare de internet. Eşantionul a fost de 1061 respondenţi. Chestionarul a fost administrat online. AGERPRES

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218