Albalact lansează un ambalaj american: bidonul de plastic cu mâner
Albalact lansează un ambalaj american: bidonul de plastic cu mâner
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCompania Albalact lansează sub brandul Zuzu primul lapte la bidon de plastic cu mâner, un ambalaj care domină de multă vreme piaţa americană a laptelui. Compania a investit în ultima perioadă 8 milioane de euro. Albalact, cel mai mare producător autohton din industria lactatelor şi-a creat o nouă identitate vizuală şi a lansat un ambalaj unic în România: primul lapte la bidon de plastic cu mâner - un ambalaj care domină de multă vreme piaţa americană a laptelui. Potrivit oficialilor companiei, noul ambalaj se adresează în special familiilor şi consumatorilor de volum, cantitatea unei sticle fiind de 1,8 l. "Design-ul întregii game de sticle de plastic cu mâner, pentru care Albalact deţine exclusivitate pe piaţa din România, a fost dezvoltat special pentru compania noastră, ţinând cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, aspectul curgerii si ergonomia mânerului. Este un proiect la care lucrăm de mai bine de un an, dar rezultatele sunt pe măsură şi avem încredere că noul ambalaj va fi bine primit de către consumatorii noştri" a declarat Cristina Miclea, Director Marketing Albalact, în conferinţa de presă de miercuri a companiei, informează economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News