REPLICA ONLINE CONSTANTA

21.4° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
21.4° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Alegeri europarlamentare: PMP a avut cele mai multe panouri în Constanţa

Alegeri europarlamentare: PMP a avut cele mai multe panouri în Constanţa

Replica API 24 mai 2014 | 00:00 287

PSD a pus bannere ca să nu spună că n-a făcut campanie

PSD a pus bannere ca să nu spună că n-a făcut campanie

Campania electorală pentru Parlamentul European s-a desfăşurat cu bune, cu rele, o campanie ce a însemnat mai mult un preambul al prezidenţialelor, şi mai puţin o prezentare a programelor candidaţilor şi partidelor. Ce înseamnă Parlamentul European, ce plănuiesc candidaţii să facă în Parlamentul European - aproape un mister în discursurile de campanie, în schimb, vă putem oferi date privind derularea "bătăliei" electorale din punct de vedere vizual: cine şi câte bannere a plătit să îi apară în Constanţa, care partid a "bifat" cele mai multe panouri publicitare în municipiu, cu menţiunea că, faţă de localele din 2012, "mişcarea" este mult mai slabă. Într-un top al afişajului stradal, PMP se situează pe primul loc, PSD şi PDL merg aproape umăr la umăr, în timp ce "plutonul" este încheiat de PP-DD şi Partidul Verde.

În municipiul Constanţa, Partidul Mişcarea Populară a negociat cu firma care se ocupă de afişajul stradal de aşa manieră încât a obţinut 24 de panouri mari casetate, cu lumină în interior (15 de dimensiunea 3,2 X 2,4 metri şi 9 de dimensiunea 4 X 3 metri), 5 panouri mari fără lumină (4 de dimensiunea 6 X 3 m şi 1 de dimensiunea 5 X 4 m), 20 de bannere, 15 steaguri (cele care se prind de stâlpii de iluminat public), 10 panouri din staţiile de autobuz (cu 2 feţe), la care se adaugă gărduleţele din zona Tomis cu Ştefan cel Mare, I.G. Duca cu Ferdinand şi Mihai Viteazu cu Tomis Mall, unde pot fi admirate bannere cu chipul lui Florin Gheorghe, preşedintele PMP Constanţa, alături de candidaţi ai PMP la europarlamentare. Pe locul doi în topul celor mai "afişate" partide la Constanţa se află PSD, cu 25 de panouri mari casetate şi 10 panouri mari fără lumină. Într-o paranteză fie spus, un panou mare cu lumină poate fi închiriat cu 350 - 500 de euro de euro pe lună, la care se adaugă, desigur, şi costurile afişului propriu-zis, pe care le suportă tot partidul sau candidatul care închiriază spaţiul publicitar. De asemenea, spaţiul pentru afişarea unui banner costă între 100 şi 150 de euro, plus TVA. Închidem paranteza şi ajungem la PDL, care a închiriat 3 panouri mari fără lumină şi spaţiul pentru afişarea a 32 de bannere. PNL are 53 de bannere în municipiul Constanţa, în timp ce PNŢCD are 3 panouri mari casetate cu lumină, 1 banner, 2 steaguri şi 2 locuri de afişaj în zona staţiilor de călători, plus un mash. În schimb, FC are 14 bannere, PP-DD are 3 bannere, iar Partidul Verde a închiriat un spaţiu publicitar într-o staţie de autobuze. La final, întrebare: dintre toate afişele din oraş, numele sau figura cărui candidat la europarlamentare l-aţi reţinut?

Alexandra ANTON

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367