REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.4° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
13.4° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

ANAT: Patronatele şi asociaţiile profesionale cer promovarea României, educarea forţei de muncă şi îmbunătăţirea parteneriatului public-privat

ANAT: Patronatele şi asociaţiile profesionale cer promovarea României, educarea forţei de muncă şi îmbunătăţirea parteneriatului public-privat

Replica API 27 februarie 2018 | 00:00 224

Patronatele din turism şi asociaţiile profesionale cer la unison promovarea României, educarea forţei de muncă şi îmbunătăţirea parteneriatului public-privat, măsuri care ar putea rezolva problemele urgente ale industriei ospitalităţii, se arată într-un comunicat al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), scrie AGERPRES.

Cu ocazia Târgului de Turism al Românei, specialiştii din industria ospitalităţii s-au reunit pentru a dezbate cele mai urgente probleme, care afectează dezvoltarea turismului românesc. Au participat Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), Asociaţia de Ecoturism din România (AER), Bucharest Tourism Board (BTB), Coaliţia pentru Dezvoltarea României (CDR), Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică (FAPT), Federaţia Industriei Hoteliere din România (FIHR), Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA), Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR) şi Clubul Profesioniştilor din Turism (SKAL).

Cele nouă patronate şi asociaţii din industria ospitalităţii se declară nemulţumite de neimplicarea autorităţilor în dezvoltarea turismului românesc, lucru care a dus la o promovare aproape inexistentă a României, lipsa forţei de muncă calificate pe segmentul turism şi HORECA şi, nu în ultimul rând, absenţa parteneriatului dintre stat şi mediul de afaceri.

Reprezentanţii mediului privat susţin crearea unui parteneriat public-privat, pe modelul de succes din ţări cu tradiţie şi rezultate notabile în turism, venind cu propunerea înfiinţării 'Organizaţiei Române de Turism', pentru a permite astfel colaborarea dintre autorităţile publice şi sectorul privat.

"Promovarea României trebuie sa fie o prioritate a autorităţilor centrale şi locale. De la alegerea participării României la târguri de turism şi până la desfiinţarea birourilor de promovare din străinătate, autorităţile de resort au luat decizii unilaterale, fără implicarea mediului privat, care ar fi putut contribui prin know-how sau la o mai bună vizibilitate a ţării în plan extern", se precizează în comunicatul ANAT.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614