REPLICA ONLINE CONSTANTA

18.4° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
18.4° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683

Andreea Antonescu și Amna, două dintre „Faimoasele” de la Survivor, au plecat într-o vacanță în Antalya

Replica API 13 mai 2021 | 00:00 1089

După experienţa delicată din Survivor, în care mai bine de o lună au fost vitregite de mâncare şi au luptat pe brânci în competiţii, Amna şi Andreea Antonescu şi-au luat o binemeritată vacanţă de cinci stele, în Antalya, Turcia. S-au cazat într-un resort de lux şi s-au bucurat de soare, mare, masaje şi răsfăţ culinar.

Andreea Antonescu

Timp de o lună au mâncat doar cocos, s-au duelat până la epuizare în competiţii pentru o “brumă” de mâncare, au dormit pe jos şi s-au spălat în apa oceanului. Amna şi Andreea Antonescu, cele două artiste care au făcut parte din echipa Faimoşilor, au decis să îşi ia o vacanţă ca să uite de experienţa grea şi de condiţiile vitrege prin care au trecut.

De la Survivor, fetele s-au întors cu probleme de sănătate

Şi-au pus costumele de baie în bagaje şi au plecat în prima lor vacanţă post-Dominicană. Pentru că au vrut răsfăţ la superlativ, fetele s-au cazat la cel mai exclusivist resort deschis în urmă cu numai două luni şi a cărui investiţie a fost de 500 de milioane de euro. Este vorba despre NG Phaselis Bay, din Antalya, care beneficiază de o panoramă de vis pentru că din orice parte ai privi, vezi marea albastră şi munţii Taurus.

Amna

Grădini exotice, piscine exclusiviste, spa, experienţe culinare pe măsură şi personal care le-a stat la dispoziţie ca la două regine, cam de aceste “tratamente” au avut parte cele două dive care au ales pachetul de vacanţă prin intermediul agenţiei de turism Hello Holidays.

Au stat într-un resort deschis acum două luni

“Este prima mea vacanţă de când m-am întors din Survivor şi mă bucur exact ca un copil. Sunt foarte fericită şi impresionată de frumuseţea acestui hotel în care ne-am cazat. Priveliştea este de nedescris. După atâta cocos, m-am înfruptat din bunătăţile de aici”, le-a spus Amna fanilor ei de pe reţelele sociale. Artista s-a întors cu ceva probleme de sănătate de la Survivor.

Amna

Acolo ea a luat o bacterie – probabil din apa pe care o beau concurenţii, şi a avut mari probleme cu stomacul. Şi colega ei, Andreea Antonescu, s-a întors cu vânătăi, plus un deget traumatizat. “Am avut parte de zile grele, traumatizante, m-am lovit, mi-am învineţit picioarele, dar cel mai rău m-am accidentat la un deget. Mi-a trecut durerea când am ajuns în Turcia. Am făcut sport, am fost la hamam, am stat la plajă, am mâncat multe fructe de mare şi, evident, n-am putut rezista la prăjiturile delicioase specifice turcilor”, a spus Andreea, scrie click.ro.

Andreea Antonescu

Andreea şi-a împrospătat bronzul căpătat în Dominicană

Vremea a fost foarte bună, aşa că fetele şi-au înnoit bronzul căpătat în Dominicană, au făcut poze şi nenumărate filmuleţe care pot fi vizualizate pe conturile lor de Instagram sau Facebook. Postările artistelor au înregistrat foarte multe aprecieri din partea fanilor care

le-au adresat multe întrebări despre locaţia exclusivistă. Abia vineri se vor întoarce din vacanţa de cinci stele, aşa că până atunci Andreea şi Amna îşi vor încânta fanii şi cu alte fotografii din locurile pe care le vor vizita zilele acestea.

Antonia îl serbează pe Alex Velea în Maldive

Antonia

Antonia (32 ani) şi Alex Velea trăiesc momente frumoase într-o vacanţă exotică în Maldive. Cei doi artişti formează de 8 ani unul dintre cele mai frumoase cupluri de la noi.

Antonia şi Alex Velea

Cântăreaţa a postat mai multe fotografii alături de iubitul ei, însoţită de o declaraţie de dragoste emoţionantă pentru Alex, care împlineşte peste două zile 37 de ani. „8 ani mai târziu şi încă nu mă mai satur de tine. Te ador!”, a scris Antonia pe Instagram. Frumoasa artistă s-a lăsat fotografiată în ipostaze fierbinţi pe plajă, dar şi în braţele iubitului ei.

Antonia şi Alex au plecat singuri în vacanţă, lăsându-i acasă pe cei doi băieţi ai lor, Dominique (6 ani şi jumătate) şi Achim ( 4 ani. Artista mai are o fetiţă din căsnicia cu Vincenzo Castlellano, pe Maya (10 ani şi jumătate).

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.