ANPC: La noul număr de telefon 021/9551, consumatorii pot reclama încălcarea drepturilor
ANPC: La noul număr de telefon 021/9551, consumatorii pot reclama încălcarea drepturilor
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCetăţenii români sau străini pot reclama încălcarea drepturilor consumatorului sau pot depune sesizări la noul număr de telefon 021/9551 al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), începând de duminică. 'De astăzi (duminică - n.r.) intră în vigoare noul număr de telefon, Telefonul Consumatorului Infocons - 021/9551, număr apelabil din orice reţea la tarif normal. Orice consideră consumatorul român sau străin aflat pe teritoriul României că îi dăunează sănătăţii, bugetului sau că produsul respectiv este o păcăleală, putem fi sesizaţi la acest număr şi intervenim cât se poate de repede în sprijinul lor', a declarat, la postul public de radio, preşedintele ANPC, Bogdan Nica. Operatorii economici au obligaţia să afişeze următoarele: 'Telefonul Consumatorului Infocons - 021/9551, linie telefonică cu tarif normal în reţeaua Romtelecom'. O plachetă cu respectivele informaţii poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a ANPC. La 6 ianuarie 2013 a intrat în vigoare Ordinul nr. 473 din 3 decembrie 2012, al preşedintelui ANPC privind unele măsuri de informare a consumatorilor.
Sursa:AGERPRES
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News