REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.4° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
11.4° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

ANUNŢ

ANUNŢ

Replica API 23 iunie 2017 | 19:22 473

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța organizează concurs, în baza HG 611/2008, în perioada 25.07.2017 – 28.07.2017, astfel: proba scrisă pe data de 25.07.2017 ora 10:00 și proba interviu pe data de 28.07.2017, ora 10:00 la sediul C.P.Traian din Constanța, str. Nicu Mandai nr.15 (zona Halta Traian, vis-à-vis de str. Interioară 2), pentru ocuparea următoarelor funcții publice de execuție vacante:

Șef birou - Birou Juridic Contencios

1. Condiții generale :

- Cele prevăzute în art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici (r2) cu modificările și completările ulterioare:

2. Condiții specifice:

- Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta în domeniul științelor juridice – specializare Drept;

- Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere minimum - 2 ani, stabilită conform art 57 alin.(6) lit.”a” din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici (r2) cu modificările și completările ulterioare .

Bibliografie:

- Legea nr. 188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici (r2) cu modificările și completările ulterioare;

- Legea nr. 7/2004 (r) privind Codul de conduită a funcționarilor publici;

- Legea nr.677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date ;

- Legea nr. 544 /2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;

- Legea nr. 287 din 17 iulie 2009 (**republicată**) (*actualizatã*) privind Codul civil;

- Legea nr. 134 din 1 iulie 2010 (**republicată**) (*actualizatã*) privind Codul de procedură civilă**);

- Legea nr.272/2004 privind protecţia și promovarea drepturilor copilului, republicată;

- Legea nr. 273 din 21 iunie 2004 (*republicată*) privind procedura adopţiei*) ;

-Legea nr.448/2006 (r2) privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap cu modificările și completările ulterioare;

- Legea nr.53/2003- Codul Muncii republicat cu modificările și completările ulterioare;

- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;

- Legea nr. 215/2001 Legea administrației publice locale, actualizată ;

- H.G.nr. 1434/2004 privind atribuțiile și Regulamentul – cadru de organizare și funcționare ale Direcției generale de asistență socială și protecția copilului, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de înscriere la concursul de recrutare se primesc până la data de 12.07.2017, ora 16:30 la sediul D.G.A.S.P.C. Constanţa din str.Decebal nr.22, camera 12 şi trebuie să cuprindă următoarele acte :

a) Formularul de înscriere

b) Copia actului de identitate

c) Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări

d) Copia carnetului de muncă sau după caz de o adeverință care să ateste vechimea în muncă și după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice

e) Cazier judiciar

f) Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzatoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitațile sanitare abilitate

g) Aviz psihologic

h) Declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste ca nu a desfășurat activități de poliție politică

Adeverința care atestă starea de sănatate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății Publice.

Copiile actelor incluse în dosarul de concurs se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la lit e) poate fi înlocuit cu o declarație pe proprie răspundere.

In acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecției dosarelor, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Formularul de înscriere se pune la dispoziția candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritații sau instituției publice organizatoare a concursului.

Conditiile de participare la concurs și bibliografia stabilită se afiseaza la sediul D.G.A.S.P.C. Constanța , str Decebal nr.22 si pe site-ul institutiei.

Relații suplimentare se pot obține la sediul DGASPC Constanța, str. Decebal nr.22, Serviciul Resurse Umane, camera 12 și la nr de tel.0241/480863.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614