REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.4° Constanța Joi, 28 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6682
14.4° Constanța Joi, 28 Martie 2024 Anul XX Nr. 6682
 

Anunț angajare

Anunț angajare

Replica API 4 mai 2021 | 00:00 1173

Anunț de selecție în vederea ocupării posturilor de șef compartiment recuperări creanțe și colector (recuperator creanțe) în cadrul societății Utilități Publice Cernavodă SRL:

UTILITĂȚI PUBLICE CERNAVODĂ SRL, organizează selecție în vederea ocupării posturilor de Șef Compartiment Recuperări Creanțe și Colector (Recuperator Creanțe) cu îndeplinirea următoarelor condiții:

Cerințe specifice:

I. pentru poziția de Șef Compartiment Recuperări Creanțe

- Studii superioare juridice finalizate cu diplomă licență;

- Experiență minim 5 ani;

- Experiență profesională pe un post similar;

- Cunoștințe teoretice și practice bune în domeniul legislației juridice;

- Utilizare bună a calculatorului în în/elegerea logică a proceselor din programe/ softuri;

Alte cerințe:

- Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală;

- Punctualitate, seriozitate și responsabilitate.

II. pentru poziția de Colector (Recuperator Creanțe)

- Studii medii finalizate – cu diplomă bacalaureat;

- Experiență minim 3 ani pe un post similar;

- Utilizare bună a calculatorului în înțelegerea logică a proceselor din programe/ softuri;

Alte cerințe:

- Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală;

- Punctualitate, seriozitate și responsabilitate.

Atribuții şi responsabilități: Șef Compartiment Recuperări Creanțe

1. Conduce, organizează, coordonează și răspunde de activitatea personalului din subordine;

2. Stabilește obiectivele generale și specifice pentru personalul din subordine în vederea realizării acestora;

3. Verifică respectarea legalității în procesul recuperării debitelor;

4. Întocmește preavize , somații de plată, înștiințări și notificări conform procedurii de recuperare a debitelor;

5. Întocmește cererile de chemare în judecată, de executare silită în baza cărora se declanșează procedura și depunerea acestora la Biroul Executorului Judecătoresc;

6. Întocmește documentația privind debitorii insolvabili și înaintează propuneri conducerii societății pentru scoaterea debitelor din evidenta contabila;

7. Efectuează verificări prin adrese către instituțiile abilitate pentru identificarea domiciliului debitorilor.

8. Alte responsabilități și sarcini conform Fișei Postului.

Atribuții şi responsabilități: Colector ( Recuperator Creante)

1. Întocmește somații de plată, înștiințări, notificări și alte documente necesare îndeplinirii procedurii de recuperare a debitelor înregistrate la nivelul societății;

2. Efectuează verificări în teren, pentru identificarea domiciliului debitorilor, persoane fizice sau identificarea sediului și altor date relevante, pentru recuperarea debitelor înregistrate la nivelul societății;

3. Contactează telefonic persoanele fizice și juridice, care figurează în evidențele societății cu debite, în vederea achitării acestora până la punerea în practică a procedurilor legale de recuperare a acestora;

4. Se deplasează pe teren, la domiciliul sau la sediul debitorilor, pentru comunicarea actelor necesare îndeplinirii procedurilor în vederea recuperării sumelor de plată;

5. Se deplasează pe teren, la domiciliul sau la sediul debitorilor, pentru debranșarea acestora;

6. Se deplasează pe teren, la domiciliul sau la sediul debitorilor, pentru citirea aparatelor de măsură și verificarea instalației de energie termică;

7. Răspunde pentru furnizarea informațiilor cu privire la debitele persoanelor fizice sau

juridice înregistrate la nivelul societății;

8. Actualizează informațiile privind datele de identificare și de contact ale utilizatorilor, în

situația în care acestea se dovedesc a nu mai fi de actualitate;

9. Încasează contravaloarea facturilor emise, a sumelor menționate în somațiile de plată

și în angajamentele de plată încheiate cu persoanele fizice/juridice;

10. Emite chitanțe în urma încasării sumelor de bani (chitanțe manuale);

11. Alte responsabilități și sarcini conform Fișei Postului.

Dosarul de înscriere la concurs va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

1. Scrisoare de intenție pentru ocuparea postului;

2. Copia actului de identitate sau orice alt document care să ateste identitatea, potrivit legii, după caz;

3. Curriculum Vitae în format Europass;

4. Copiile documentelor care să ateste calificarea în domeniu;

5. Cazierul judiciar sau o declaraţie notarială pe proprie răspundere că nu are antecedente penale;

6. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

BIBLIOGRAFIE

1. Legea 325/2006 privind serviciul public de alimentare cu energie termica in sistem centralizat;

2. Legea 51/2006 privind serviciile de utilități publice;

3. Constituția Romîniei;

4. Codul Civil- Prevederile referitoare la contracte, prescripții;

5. Codul de Procedura Civila – prevederile referitoare la executarea silita.

Înscrierile se fac până la data de 19.05.2021inclusiv.

Selecția candidaților

20.05.2021 – selecția candidaților – Etapa I (eliminatorie) pe baza CV-urilor prezentate

21.05.2021– ora 1000 – Etapa II - interviu pentru verificarea cunoștintelor, deprinderilor, aptitudinilor candidatului.

Concursul se va desfășura la sediul Societății Utilități Publice Cernavodă SRL.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
28291833747
5/49
102511321216
joker
2832645102