REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.4° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
13.4° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Anunț de angajare

Anunț de angajare

Replica API 23 septembrie 2020 | 15:08 1700

SC CASID TURISM SRL, cu sediul în Str. I. GH. Duca, nr. 1A, Eforie Nord, având că domeniu de activitate –turism în zona litorală (servicii hoteliere-pensiune de 3* construită în 2020, prin Programul Operaţional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri), recrutează în vederea angajării personal pentru următoarele posturi:

1). Manager pensiune

Activități principale:

- coordonarea întregii activități a pensiunii;

- optimizarea permanentă a serviciilor hoteliere oferite, astfel încât să fie respectate standardele calitative asumate;

- monitorizarea cheltuielilor și respectarea bugetului alocat;

- supravegherea activității de aprovizionare cu produse alimentare și nealimentare;

- managementul resurselor umane existente;

- coordonarea organizării evenimentelor speciale și festive;

- urmărirea soluționării eficiente a solicitărilor clienților.

Sarcini și îndatoriri specifice:

- stabilirea unor relații optime cu clienții, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor ocazionale

- prospectarea pieței de profil în vederea îmbunatatirii continue a serviciilor, având că scop final realizarea obiectivelor asumate.

Responsabilități ale postului:

- răspunde pentru desfășurarea și finalizarea cu succes a contractelor turistice alocate.

- răspunde pentru administrarea bugetului, aprovizionarea eficientă a pensiunii, evidență și administrarea personalului aflat în subordine.

Autoritatea postului:

- concepe strategiile de dezvoltare a unității pe care o conduce.

- asigura funcționarea optimă a pensiunii turistice.

Specificațiile postului:

- studii universitare economice și de calificare în domeniul hotelier;

- experiență de minim 2 ani în turism;

- foarte bune cunoștințe de contabilitate primară;

- cunoștințe medii de limba engleză;

- abilități foarte bune de comunicare și negociere;

- abilități organizatorice, inițiativa, seriozitate;

- responsabilitate, eficientă, disponibilitate pentru coordonarea permanentă a activității unei echipe aflate în faza de consolidare;

- rezistență la stres.

2. Camerista

Activități principale:

- curățarea camerelor, holurilor și altor încaperi, manual sau folosind echipament de curățenie - curățarea și dezinfectarea băilor

- schimbarea asternuturilor în camere schimbare săpunuri, șampoane, geluri de dus, prosoape, precum și alte produse necesare,

- alte eventuale servicii oferite turiștilor.

Responsabilităţile postului:

În raport cu aparatură şi materialele utilizate: - aspiratoare, - maturi mecanice, - ștergătoare de praf, - prosoape, - detergenți etc.

Cerințele postului

- Studii necesare: școală elementară

- Persoană peste 50 de ani

- nu este obligatorie deținerea unei calificări profesionale

3.Recepționer

Activităţi principale:

- preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;

- primirea şi cazarea clienţilor;

- întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor); -

promovarea serviciilor oferite clienţilor;

- soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;

- medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.

Sarcini şi îndatoriri specifice:

- stabilirea unor relaţii optime cu clienţii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.

Responsabilităţi ale postului:

- răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului - răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii

Autoritatea postului:

- este autorizat să preia rezervările, să ofere cazare clienţilor, să rezolve formalităţile administrative ale acestora.

Specificaţiile postului:

- studii de calificare în domeniu;

- experienţă de minim 1an pe un post similar;

- cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;

- foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);

- cunoaşterea temeinică a două limbi de circulaţie internaţională;

- aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine;

- abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;

- foarte bune abilităţi de planificare şi organizare

Se oferă:

-stabilitate a postului;

-venituri motivante;

-posibilitatea realizării unei cariere

Persoanele interesate pot transmite CV-uri, însoțite de documente relevante specifice postului până la dată de 25.09.2020, la adresa de mail office@casid.ro.

După primirea CV-urilor persoanelor interesate, vor fi selectate acelea care corespund din punct de vedere al cerințelor enunțate și anunțate telefonic/mail pentru programarea probei interviului. În timpul interviului vor fi organizate și probe practice pentru evaluarea aptitudinilor specifice.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614