Aparatură 'PRĂJITĂ' de avariile ENEL. Năvodărenii sunt REVOLTAȚI, compania le transmite să facă cereri pentru despăgubiri
Aparatură 'PRĂJITĂ' de avariile ENEL. Năvodărenii sunt REVOLTAȚI, compania le transmite să facă cereri pentru despăgubiri
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMai mulți năvodăreni s-au plâns că au avut de suferit pagube materiale semnificative din cauza furnizorului de energie electrică, Enel. A fost înregistrată o defecțiune la un cablu, duminică, 3 martie, iar pentru remediere au fost efectuate manevrele de repunere sub tensiune din alte surse. Reprezentanții Enel transmit celor cărora li s-a ars aparatura să facă cerere către companie în vederea despăgubirii. Însă, nu este prima dată când năvodărenii se confruntă cu această situație.
O familie ce locuiește pe strada Constanței, bloc D, a trăit în urmă cu câteva zile clipe de coșmar după ce toată aparatura din casă s-a ars din cauza unei avarii Enel. Afectați au fost și vecinii. Nici nu s-au obișnuit bine cu ideea că trebuie să achiziționeze alte aparate, că avariile au reapărut duminică, 3 martie. ”ENEL ne arde centrale, televizoare, cuptoare... S-a oprit curentul, dar în decurs de o oră au oprit și au pornit curentul de 10 ori, chiar își bat joc.. În toată scara sunt mai multe apartamente cu frigidere și televizoare arse”, s-a plâns A. G. ”În data de 22 spre 23 la ora 1 noaptea ne-au ars un sterilizator un televizor, 2 aere condiționate, mașina de spălat, 3 încărcătoare de telefon și router-ul de internet...au venit la fața locului și verbal ne-au spus că nu este vina lor.... Paguba de 10 000 de lei doar la apartamentul nostru, plus ceilalți locatari. Ce este de facut?”, a completat aceasta. ”Au spus că durează cam până la ora 13- 13:30, iar dacă avem posibilitatea să dăm siguranța pe prize în jos ca să nu avem probleme. Așa se manifestă avaria cu oprit pornit la ei”, a spus un alt năvodărean.
Reprezentanţii Enel au lămurit situaţia şi îi anunţă pe cei cu probleme că vor fi despăgubiţi: ”A fost în jurul orei 13.30 o defecțiune la un cablu, până s-a izolat au fost manevrele de repunere sub tensiune din alte surse. Până se remediează cablul respectiv, sunta limentați toți. În momentul în care s-a remediat o să fie o revenire pe schema definitivă și atunci, probabil, vor fi mici întreruperi. N-au fost fluctuaţii de tensiune, a fost un defect care s-a izolat, s-au realimentat clienții din alte surse, se lucrează pentru remediere”. Aceasta a transmis clienților afectați de această defecțiuni să depună o cerere în termen de 10 zile. Aceștia au posibilitatea să obţină despăgubiri de la furnizorul de energie electrică pentru electrocasnicele „prăjite”. ”Să facă o cerere către noi prin care să anunțe acest eveniment în termen de 10 zile și atunci vor fi despăgubiți”.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News