REPLICA ONLINE CONSTANTA

4.7° Constanța Mar., 19 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6673
4.7° Constanța Marți, 19 Martie 2024 Anul XX Nr. 6673

Augustin Lazăr CRITICĂ ordonanța anunțată de Tudorel Toader: Jocul politic e de așa natură încât trebuie să adopte o anumită cale, care e mai mult politică

Replica API 22 ianuarie 2019 | 01:16 344

Augustin Lazăr, procurorul general al României, susține, referitor la ordonanta de urgență privind posibilitatea de a fi reluate procesele judecate de completurile de 5 judecatori de la ICCJ din 2014 pana la decizia CCR, anuntata de Tudorel Toader, că hotărârile judecătoreşti definitive au putere de lege, iar deciziile CCR se aplică pentru viitor, mentionand că măsura este parte a unui joc politic, potrivit stiripesurse.ro

„Legea penală nu retroactivează și asta o știe nu numai Curtea Constituțională, nu numai judecătorii Constituționali, care chiar au o jurisprudență în care atrag atenția asupra acestui fapt. Dacă cineva își face timp să o studieze. Și o știe și domnul ministru. Însă, s-ar părea că jocul politic e de așa natură încât trebuie să adopte o anumită cale, care e mai mult politică decât juridică. Ba, juridică eu aș zice că nu prea este, pentru că va fi foarte, foarte dificil să ne explice cineva cum va explica printr-o notă de fundamentare cineva neretroactivitatea legii penale și cum în acest caz legea penală ar trebui să retroactiveze”, a spus Augustin Lazăr.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?

COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Mai votati penali psd ca acest condamnat penal DRACnea care pentru a-si scapa pielea si averea furata tarii, averea noastra a tuturor, penalul da foc la tara si toti banii ii baga in buzunarele SPECIALILOR cu pensii cat patru milioane de romani numai sa-i croiasca tudorel sluga si CCR sluga O lege pe masura lui si sa-l scape.. Asta-i PSD-ul actual si, mai votati PSD, hoti penali ca DRACnea, macar sa stim ca ne-a luat drkul pe toti!
4
0
Johannis sa opreasca tavalugul PENALILOR care nenorocesc RO si pe Romani! HOTII astia vorbesc ca LEGILE pe care le fac si le aproba parlamentul penal sunt pentru binele Romanilor! NU. Sunt LEGI speciale facute de HOTI pentru alti HOTI de teapa lor ca sa nu poata fi niciodata anchetati si JUDECATI pentru toate furaciunile si nici ce-au furat sa li se mai ia inapoi! Asta n u-i DEMOCRATIE niste penali, condamnati definitive in loc sa stea la puscarie conduc Romania. TARA VREA ACUM REFERENDUM IN CARE HOTII SA STEA LA PUSCARIE NU IN FRUNTEA TARII SI, TOATE LEGILE DIN ULTIMII DOI ANI ABROGATE.
10
0
in loc slujeasca tara, sa respecte recomandarile Comisiei Europene privind reformarea Justitiei, toader face tocmai pe dos, doar pentru a servi intereselor coalitiei PSD-ALDE. Toader a tradat justitia si s-a inrolat definitiv in armata PSD&ALDE de distrugere a justitiei si a tarii. El e principalul arhitect al demolarii fragilei justitii in Romania. Acum semnalul este: Liber la furat pentru PSD si Alde. Fara slugile de la CCR Tudorica nu ar fi contat si ca orice papitoi tot pe limba lui va disparea , acest universitar ,avocat , notar si venetian , all in one , adica un nimic din fiecare.
15
1

REPLICA