Autobuz nou, rămas de căruță: șoferul n-a mai știut cum să-l pornească!
Autobuz nou, rămas de căruță: șoferul n-a mai știut cum să-l pornească!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestȘoferii RATC încă nu s-au obișnuit cu noile autobuze ISUZU achiziționate de Primăria Constanța! Deși conducătorii auto au fost instruiți cu privire la modul de utilizare a butoanelor și comenzilor, nu toți au priceput întocmai ce au de făcut. Puși în fața faptului împlinit, n-au mai știut cum să comande autobuzul. Un astfel de incident a avut loc joi, 17 ianuarie, când șoferul unui autobuz 100 a rămas în trafic, pe bulevardul Lăpușneanu, nemaiștiind cum să gestioneze situația. În timp ce călătorii credau că noua achiziție s-a și defectat, șoferul încerca să se pună în mișcare. N-a reușit! A primit ordin să se întoarcă la bază pentru o instruire suplimentară.
Ce spune directorul RATC, Bogdan Niță, despre acest incident? ”Sunt foarte multe chestiuni hipertehnologizate, sunt senzori, sunt multe lucruri care comandă autobuzul. Nu știe să-l utilizeze corespunzător și acționează butoane și comenzi fără să știe exact pentru ce sunt. Este o eroare de comandă, nu o eroare a autobuzului”, a declarat, pentru Replica, Bogdan Niță. ”Am solicitat conducătorului auto să revină la bază, pentru a fi instruit din nou. Ei au fost instruiți în trei rânduri. Au venit cei de la fabrică și au făcut probe în traseu. Numai că, nu au putut fi instruiți toți cei 350 de șoferi, nu toți au intrat în relație directă cu formatorul. De fapt, cei de la fabrică au creat niște formatori, iar aceștia, la rândul lor, au instruiți pe ceilalți. Unii învață mai ușor, alții puțin mai greu, fiecare în funcție de aptitudinile și cunoștințele în zona tehnologică”, a conchis Niță.
M.P.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News