REPLICA ONLINE CONSTANTA

5.4° Constanța Mar., 19 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6673
5.4° Constanța Marți, 19 Martie 2024 Anul XX Nr. 6673
 

Autobuz nou, rămas de căruță: șoferul n-a mai știut cum să-l pornească!

Autobuz nou, rămas de căruță: șoferul n-a mai știut cum să-l pornească!

Replica API 18 ianuarie 2019 | 01:46 561

Șoferii RATC încă nu s-au obișnuit cu noile autobuze ISUZU achiziționate de Primăria Constanța! Deși conducătorii auto au fost instruiți cu privire la modul de utilizare a butoanelor și comenzilor, nu toți au priceput întocmai ce au de făcut. Puși în fața faptului împlinit, n-au mai știut cum să comande autobuzul. Un astfel de incident a avut loc joi, 17 ianuarie, când șoferul unui autobuz 100 a rămas în trafic, pe bulevardul Lăpușneanu, nemaiștiind cum să gestioneze situația. În timp ce călătorii credau că noua achiziție s-a și defectat, șoferul încerca să se pună în mișcare. N-a reușit! A primit ordin să se întoarcă la bază pentru o instruire suplimentară.

Ce spune directorul RATC, Bogdan Niță, despre acest incident? ”Sunt foarte multe chestiuni hipertehnologizate, sunt senzori, sunt multe lucruri care comandă autobuzul. Nu știe să-l utilizeze corespunzător și acționează butoane și comenzi fără să știe exact pentru ce sunt. Este o eroare de comandă, nu o eroare a autobuzului”, a declarat, pentru Replica, Bogdan Niță. ”Am solicitat conducătorului auto să revină la bază, pentru a fi instruit din nou. Ei au fost instruiți în trei rânduri. Au venit cei de la fabrică și au făcut probe în traseu. Numai că, nu au putut fi instruiți toți cei 350 de șoferi, nu toți au intrat în relație directă cu formatorul. De fapt, cei de la fabrică au creat niște formatori, iar aceștia, la rândul lor, au instruiți pe ceilalți. Unii învață mai ușor, alții puțin mai greu, fiecare în funcție de aptitudinile și cunoștințele în zona tehnologică”, a conchis Niță.

M.P.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
desi nu imi place deloc cacaturile astea de ozn gri japoneze penibil ce aud se strica Comenziile de conducere treptat e clar ca autobuzul este de cacat pa pa
4
2
IUZU DIESEL CAND TOATA LUMEA CUMPARA ELECTRICE!ASA SE DUC BANII NOSTRII DRAGI CONSTANTENI!MACHIDONII VOR SA FACA PROFIT
3
4
Trebuie montat pe autobuz o manivela de tramvai niste lampi de la un televizor Olimp H2 si un telefon fix cu disc pentru sunat in caz de urgenta
11
4
cum ,sa stai sofer la ratc pe bani astia de amarat can poti pleca pe comunitate cu 2500 lejer ? sau moldovenilor le place barfa ,sau ca sunt bagati si ei in seama ?
5
5
Interesant...
8
4
Tov Nita ..securist notoriu ..nu eroare de comanda ci eroare umana ..soferii sunt total pe langa ei sunt invatati sa primeasca banii pe acel gemulet ..
11
6
au trecut brusc de la carutele pe care se chinuiau rau sa le bage in viteza, cel putin pe 44 51 era jale, la superbashinile supertehnologizate, trebuie sa-i intelegem si pe iei
11
9
Numai Moldoveni soferi de autobuze si tigani la taxi in Constanta!
23
2
Inainte angajatii beneficiau de instruire si perfectionare periodica in cadru serviciului. Astazi nu mai cheltuie smecherii de patroni sa investeasca in pregatirea angajatilor, ca nu le mai raman lor de plimbareala fara rost ! Etc, etc. ... In zilele noastre se practica exploatarea, bani putini si implicit muuult rabat de la calitate !
21
4
Autobuzele produse de romani le stateau in gat.
30
6
Esti prost. De-asta mi-am dat seama din prima, fara vreo analiza complexa. Cred ca esti unul din cei despre care vorbeste omul de sub mine. Tipic angajatul roman, plin de ura, inversunare si primul la critica.
20
4
Angajatul roman e praf. Nu stie sa faca mai nimic dar are pretentii la salariu mare, la cat mai multe zile libere etc. Pe nimeni nu intereseaza lucrul asta, si din pacate tot mai multi necalificati in niciun domeniu ii judeca pe angajatori si se ridica cu pretentii. Din cauza asta avem servicii de calitate scazuta si prestatii de toata jena. Suntem cotetari dar umblam cu coada sus.Conducatorii nostri iubiti nu au cum sa vada asta ca ei isi petrec timpul liber mai mult in afara tarii in locatii selecte. Pacat
13
9
Pana se instruiesc soferii trimiteti in traseu tractor si remorca pentru calatorii din statii. Puneti doar afisul ,,atentie la oblon" si lasati-i sa urce si pe la protap.
31
3
In trafic urban cu zeci de calatori soferul este sofer nu inginerul japonez, daca asta e adevarul returnati degraba autobuzele pana nu apar incidente severe. Soferul e sofer, nu dati vina pe ei
30
7
Statu paralel e devina. Pai daca toate butoanele sunt in limba turca. Dar asta nu-i o problema. Citybasina lui fagabau chiar pe bune s-a defectat iar acum au gasit tap ispasitor dorel. Vrem si noi filmarea tovarase director cu butonarea lui dorel ca sa va credem. Nu-i frumos ne luati de prosti.
26
12

REPLICA

LOTO

6/49
294439101410
5/49
31213917-03-20243 0 1 5 5 7 6
joker
371118333920