Aveti PROBLEME cu TESTAREA COVID-19? Iată ce TREBUIE să faceţi!
Aveti PROBLEME cu TESTAREA COVID-19? Iată ce TREBUIE să faceţi!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestS-a lansat o linie de urgență care vine în sprijinul cetățenilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize. Doritorii pot forma numărul de telefon 021-9615 pentru a solicita consiliere, informare, dar și pentru a depune o sesizare dacă au constatat nereguli. Inițiativa vine în ajutorul celor care întâmpină probleme cu o unitate medicala privata sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparență a acestora.
Linia telefonică a fost deschisă în urma mai multor sesizări legate de analizele pentru depistarea COVID-19, procesarea rezultatelor și consimțământul în momentul recoltării. În afară de numărul de telefon 021-9615, cetățenii cu probleme se pot adresa și online, printr-un e-mail trimis la reclamatii@infocons.ro.
„Dacă dorim să realizăm analize de testare COVID-19, fie că ne sunt necesare pentru a putea pleca în vacanță, fie pentru siguranța proprie, informarea trebuie să fie una transparentă atât din punctul de vedere al termenului de realizare, cât și al costului. Totodată, termenele de realizarea trebuie să fie respectate sau în caz contrar agentul economic să iși asume pierderea materială și morală. Trebuie să luăm atitudine, să depunem o sesizare pentru ca generațiile următoare să nu mai pățească ce am pățit noi.”, a declarat Sorin Mierlea, președintele InfoCons.
Sorin HULUBEI
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News