Bosânceanu schimbă cursul la Şantierul Naval Constanţa
Bosânceanu schimbă cursul la Şantierul Naval Constanţa
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestProfit
Profit
Întârzierea unui reviriment economic la nivel mondial îl determină pe Gheorghe Bosânceanu, acţionarul SNC, să caute noi zone de profit. Forajul offshore din Marea Neagră şi noile vapoare economice sunt noile direcţii la şantier. Constructor de tancuri petroliere, chimice sau alte tipuri de nave mari în ultimii cincizeci de ani, Şantierul Naval Constanţa a început să se gândească serios la reprofilare în funcţie de modificările economice din zona Mării Negre. Histria Ambra, lansată la apă în mai 2013, "este "ultima navă din seria de nave mari construite de Şantierul Naval Constanţa (SNC)", spune Gheorghe Bosânceanu, acţionarul majoritar al SNC. Aceasta nu înseamnă, însă, că şantierul nu va produce în continuare. Din contră, pe lângă navele specializate, cum sunt RO-RO-urile fluviale (nave pentru transportul vehiculelor şi containerelor), SNC va construi şi macarale plutitoare pentru transbordarea cerealelor, conform capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News