Brand Dobrogean?! Un vis sau intrarea în normalitate a judeţelor Constanţa şi Tulcea
Brand Dobrogean?! Un vis sau intrarea în normalitate a judeţelor Constanţa şi Tulcea
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestConferința organizată pentru anunțul participării Organizației Patronale Mamaia-Constanța (OPMC) la Târgul de Turism de la București a fost prilejul unui mare anunț: Dobrogea va avea brand, Constanța va avea brand. Practic, atât municipalitatea, prin primarul Decebal Făgădău, cât și Consiliul Județean Constanța, în frunte cu Horia Țuțuianu, au anunțat că vor lucra la elaborarea unui brand și a unei strategii pentru Dobrogea, în colaborarea cu județul Tulcea. Desigur, un rol important în va aduce și OPMC.
Ce înseamnă brandul Dobrogea? Cei doi lideri au anunțat că lucrează la o strategie comună, alături de omologii lor din Tulcea pentru creșterea popularității și a imaginii de la malul Mării Negre, fie că vorbim de litoral sau de Delta Dunării. Se va lucra intens la găsirea unui logo, unor valori, se va construi o imagine amplă, cu care să se promoveze toate evenimentele culturale, sportive, mondene sau relaxare, la care să aibă acces toți românii. Potrivit acestora, pe la mijlocul acestui an va putea fi definit acest brand local.
Iar pașii către formarea unei identități locale nu este susținută doar de liderii celor două instituții. Mariana Gâju a anunțat deja că se va ocupa intens de „produse cu brand dobrogean”, anunț făcut în cadrul unui eveniment unde toți liderii de comune s-au adunat pentru a găsi soluții viabile pentru îmbunătățirea vieții locuitorilor. Iată că ideea de formare a unui brand local este unul intens implementat în rândul mai multor lideri, lucru care ar trebui să ducă la o dezvoltare turistică amplă la nivel de regiune.
Dobrogea este o amplă zonă cu multe diversificații culturale, etnice, gastronomice, sociologice, geografice, istorice, etc. Turiștii români și străini se lovesc de inexistența unei armonii care să lege posibilitatea de a merge la plajă cu excursiile la siturile arheologice sau o zi în Delta Dunării. De aceea se dorește existența unei colaborări între instituțiile locale, agenții economici și firmele de turism.
Claudia CORBU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News