Brandul România este mai ieftin decât Nigeria, Iran sau Bangladesh
Brandul România este mai ieftin decât Nigeria, Iran sau Bangladesh
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestStudiu
Studiu
Cu o valoare a brandului de doar 141 miliarde dolari, România este mai ieftină decât Nigeria sau Bangladesh, dar mai scumpă decât Grecia sau Ungaria, conform unui studiu realizat de Brand Finance. România se situează şi în acest an pe locul 48 într-un clasament al primelor 100 de ţări ca valoare a brandului de ţară, la fel ca şi în 2014, dar cu toate acestea valoarea brandului de ţară al României a crescut cu 11% până la 141 de miliarde de dolari, arată un studiu publicat luni de compania americană de consultanţă Brand Finance. România este devansată în acest clasament de ţări precum Nigeria - locul 41, Iran - locul 46 sau Bangladesh - locul 47, dar se situează în faţa unor ţări precum Ungaria - locul 53, Grecia - locul 59, Slovacia - locul 60, Slovenia - locul 62 sau Bulgaria - locul 74.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News