REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.1° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.1° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Bulgaria ţinteşte turiştii din România. Noul brand turistic aflat în pregătire

Bulgaria ţinteşte turiştii din România. Noul brand turistic aflat în pregătire

Replica API 13 noiembrie 2012 | 00:00 205

Bulgaria lucrează la un nou brand turistic integrat, care să prezinte ţara drept o destinaţie atractivă pe tot parcursul anului, concentrat pe atragerea turiştilor din patru ţări, respectiv România, Germania, Rusia şi Marea Britanie, relatează Novinite.

Brandul urmează să fie definitivat până în luna februarie, a declarat secretatul de stat în Ministerul Economiei, Energiei şi Turismului, Ivo Marinov.

Oficialul a arătat la un eveniment pe tema turismului, organizat la Veliko Târnovo, că un brand regional pilot va fi creat până în februarie, care va fi ulterior folosit pentru dezvoltarea tuturor celorlalte branduri din ţară.

Marinov a precizat că dezvoltarea noului brand are rolul de a prezenta Bulgaria ca o destinaţie atractivă şi accesibilă pe tot parcursul anului.

El a adăugat că eforturile se vor concentra pe atragerea de turişti din patru ţări, şi anume România, Germania, Rusia şi Marea Britanie, priorităţile fiind stabilite pe baza datelor obţinute de la 37 de tour-operatori bulgari şi 300 de tour-operatori străini, din 15 ţări.

Grecia, Turcia, Austria şi Cehia reprezintă principalii competititori ai Bulgariei în domeniul turismului, potrivit unei analize de piaţă prezentate la eveniment.

Bulgaria este considerată de turiştii străini şi tour-operatori o destinaţie turistică recunoscută mai ales prin oportunităţile pentru turismul estival şi preţurile accesibile.

Potrivit sondajului, 80% dintre vizitatorii străini au fost mulţumiţi de vacanţa în Bulgaria şi 60% au revenit.

Marinov a spus că sezonul de vară a fost de succes, în pofida atentatului cu bombă de la Burgas din luna iulie, iar în primele nouă luni a avut loc o creştere de 8,7% a numărului de vizitatori străini, cât şi a veniturilor.

Sursă: gândul.info

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218