REPLICA ONLINE CONSTANTA

21.4° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
21.4° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Burga de la Cafe del Mar asmute Protectia Consumatorilor pe Enel

Burga de la Cafe del Mar asmute Protectia Consumatorilor pe Enel

Replica API 24 februarie 2011 | 00:00 172

Curent cu portia pe strada Lahovari

Curent cu portia pe strada Lahovari

Locuitorii străzii Ion Lahovari din municipiul Constanţa primesc curent cu porţia. Aceştia se plâng că întreruperile în alimentarea cu energie electrică sunt la ordinea zilei. Florin Burgă, cunoscut pentru terasa Cafe Del Mar care a ars în totalitate anul trecut în staţiunea Mamaia, susţine că după ce Enel l-a lăsat duminică noaptea 8 ore în frig - sistemul de încălzire al locuinţei fiind condiţionat de energie electrică - miercuri, 23 februarie a.c., s-a confruntat cu aceeaşi problemă. Nemulţumit de serviciile furnizorului de energie electrică Florin Burgă s-a decis să sesizeze Protecţia Consumatorului.

În apărarea lor, reprezentanţii Enel susţin că întreruperile în alimentarea cu energie electrică au fost cauzate de supraconsumul înregistrat în zonă, generat de utilizarea electrocasnicelor ca mijloace de încălzire şi nedimensionarea corespunzătoare a instalaţiilor electrice. "Astfel, în data de 20 februarie 2011, la ora 19.33 a fost anunţat un deranjament colectiv pe strada Ion Lahovari. În urma deplasării echipelor Enel Distribuţie Dobrogea la punctul de transformare care alimentează zona menţionată, s-a constatat şi s-a remediat defecţiunea care a fost produsă de o siguranţă arsă. Astfel, în urma efectuării tuturor manevrelor necesare, în jurul orei 23.00 a fost posibilă realimentarea consumatorilor afectaţi. În primele ore ale zilei de 21 februarie, respectiv la ora 1.24 şi ora 2.24, locuitorii domiciliaţi pe strada Ion Lahovari au anunţat producerea altor deranjamente colective. Acestea s-au produs din cauza supraconsumului din noaptea respectivă. Având în vedere necesitatea înlocuirii unor componente afectate de suprasarcină, realimentarea consumatorilor a fost posibilă la ora 6.15. Precizăm că deranjamentele colective produse în zilele de 20 şi 21 februarie 2011 au afectat doar o parte a consumatorilor domiciliaţi pe strada Ion Lahovari", precizează reprezentanţii Enel. Deşi Florin Burgă susţine că în noaptea de duminică a sunat în repetate rânduri la Enel pentru a interveni în zonă, aceştia îl contrazic şi afirmă că în evidenţele operative ale instituţiei el nu figurează printre persoanele care au sesizat deranjamente produse pe strada Ion Lahovari. "Referitor la scuza lor pentru pana electrică nu pot preciza decât că au folosit termeni de genul: supradimensionare pentru lipsa lor de implicare şi pentru că nu mai au infrastructură. Nu s-au mai făcut investiţii, doar se încasează. Recunosc că nu figurez ca locatar pe strada Ion Lahovari, pentru că nu mi-am făcut mutaţia, dar am sunat duminică noapte la Enel de cel puţin 46 de ori şi am două cereri înregistrate pe numele meu. Şi ca o chestie amuzantă nici astăzi (miercuri -n.r.) nu am avut curent. Cei de la Enel au remediat problema foarte "prompt", şi anume după aproximativ 6 ore. Am făcut o plângere telefonică la Protecţia Consumatorilor şi vreau să merg în audienţă la unul dintre directorii Enel", a declarat, pentru "Replica" de Constanţa, Florin Burgă. Tot acesta susţine că se gândeşte serios să investească 1.000 de euro într-un generator, pentru ca pe viitor să nu mai fie nevoit să stea fără energie electrică ore în şir.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367