Campanie națională pentru conștientizarea modului în care faptele de corupție afectează populația
Campanie națională pentru conștientizarea modului în care faptele de corupție afectează populația
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestANAF:
ANAF:
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) derulează o campanie națională pentru conștientizarea modului în care faptele de corupție afectează oamenii în plan personal, economic și social, se arată într-un comunicat al instituției.
Potrivit ANAF, campania are două componente care se adresează publicului larg, pe de o parte, și personalului ANAF, pe de altă parte. 85% din finanțare — 1,07 milioane de lei — provine din Granturi Norvegiene 2009-2014, în cadrul proiectului "Creșterea integrității în Agenția Națională de Administrare Fiscală prin cooperare instituțională și consolidarea capacității", iar 15% este asigurat din bugetul național.
Campania destinată publicului larg se desfășoară simultan în mediul online pe primele 10 site-uri specializate în publicarea de știri generale și economice (știrileprotv.ro, adevărul.ro, bzi.ro, realitatea.net, romaniatv.net, antena3.ro, gândul.info, ziare.com, evz.ro, mediafax.ro), la 6 din primele 10 posturi TV cu audiență națională (România TV, Antena 3, TVR 1, Prima TV, Național TV și B1 TV), la 3 posturi radio cu acoperire națională (Europa FM, Radio România Actualități și Antena Satelor) și în presa scrisă în patru publicații centrale (România Liberă, Jurnalul Național, Evenimentul Zilei, Adevărul).
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News