Cât plătește Primăria Constanța pentru ridicarea deșeurilor provenite din Adăpostul public pentru câinii
Cât plătește Primăria Constanța pentru ridicarea deșeurilor provenite din Adăpostul public pentru câinii
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Constanța achiziționează Serviciul de ridicare, transport și neutralizare deșeuri de origine animală, contract ce are ca obiectiv ridicarea, transportul și neutralizarea deșeurilor din Adăpostul public pentru câinii fără stăpân situat în incinta Bazei de supraveghere a animalelor fără stăpân de pe domeniul public al Municipiului Constanța. Valoarea contractului este de 121.500 lei fără TVA.
Transportul se va face cu un mijloc de transport (autoutilitară) autorizatde Direcția Sanitar Veterinarăși pentru Siguranța Animalelor spre a transporta deșeuri de origine animală. Se va ridica, transporta și incinera, pe o perioadă de 12 luni, o cantitate de 2250kg/lună (150 capete/lună (medie) * 15 kg/cap (medie) deșeuri de origine animală .Cantitatea de deșeuri de origine animală pe 1 an este de a fost determinată astfel: 2250 kg/lună * 12 luni = 27 000kg/an. Durata contractului va fi de 12 luni de la data semnării și înregistrării contractului.
M.P.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News