Ce face Takko pe timp de criză
Ce face Takko pe timp de criză
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestIeşirea succesivă din România a două mari businessuri de retail de modă - Kiabi şi Sprider - a doborât un mit. Acela că înclinaţia bruscă a românilor spre economisire va creşte vânzările magazinelor orientate către preţurile mici, notează capital.ro. Era de aşteptat ca discounterii, în general, să câştige o parte mai mare din piaţa locală de modă, estimată la două miliarde de euro, având în vedere că în criză consumatorii se reorientează către produse ieftine. Surprinzător însă, chiar de pe acest segment al pieţei pleacă primii jucători. Dar asta nu înseamnă, automat, că toate reţelele de retaileri de tip discount o duc rău. Un contraexemplu ar putea fi reţeaua de magazine Takko. Fireşte, nici un retailer nu avea cum să scape neatins de recesiune - consumul a scăzut dramatic - dar violenţa undei de şoc depinde de structura busines-sului. Dacă e să ne uităm la cifre, nemţii de la Takko - deţinători ai unei reţele cu 57 de unităţi în acest moment şi care ar putea creşte până la sfârşitul anului cu alte opt - şi-au rescris planurile de extindere. "Nu mai deschidem 10-15 magazine pe an, ci şapte-opt, pentru că piaţa nu oferă suficiente spaţii", explică reprezentanţii Takko. Iar lanţurile de tip discount ţin ritmul inaugurărilor impus de Zara, H&M, New Yorker sau C&A. Aşadar, când concurenţa e tot mai acerbă, cea mai bună apărare devine atacul: în cazul acesta, prin alte investiţii, mai scrie capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News