REPLICA ONLINE CONSTANTA

20° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
20° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Ce înseamnă performanţa! BMW face bani şi pe timp de criză

Ce înseamnă performanţa! BMW face bani şi pe timp de criză

Replica API 29 ianuarie 2013 | 00:00 243

Cu o creştere de 10,6 la sută la nivel mondial, BMW Group a încheiat un nou an record, depăşind 1.845.186 unităţi livrate în 2012 (1.668.982 unităţi în 2011). Toate mărcile grupului au încheiat anul cu performanţe istorice. BMW trece pentru prima dată de cota 1,5 milioane unităţi în urma unei creşteri de 11,6 la sută (1.540.085 în 2012 vs. 1.380.384 în 2011). Aceasta îi permite mărcii germane să îşi consolideze prima poziţie în segmentul premium. În anul lansării, noul BMW Seria 3 Sedan a ocupat deja locul întâi în segmentul limuzinelor de clasă medie (294.039 în 2012 vs. 240.278 în 2011), în timp ce, per ansamblu, BMW Seria 3 rămâne cel mai de succes model al mărcii cu un total de 406.752 automobile (2011: 384.464). Performanţele BMW au fost susţinute de succesul noilor modele care capătă recunoaşterea pieţei, BMW Seria 1 a înregistrat un plus de 28,6% la 226.829 automobile (2011: 176.481), BMW X1 de 16,9% la 147.775 automobile (2011: 126.429), în timp ce BMW Seria 6, beneficiind de lansarea versiunilor Coupe şi Gran Coupe, dar şi de disponibilitatea versiunilor cu tracţiune integrală pentru prima oară în istorie, a înregistrat o creştere de 146,8% la 23.193 automobile (2011: 9.369).

MINI a depăşit pentru prima dată bariera de 300.00 de unităţi, înregistrând 301.526 livrări în 2012 (+5.8%; 2011: 285.060). Un factor important de succes a fost MINI Countryman care a înregistrat o creştere de 14,8% la 102.250 automobile (2011: 89.036). Este de aşteptat ca lansarea noului MINI Paceman în primăvara acestui an să impulsioneze suplimentar performanţa mărcii britanice. "La nivel internaţional succesul de vânzări asigură resursele pentru dezvoltare, BMW Group continunând planul de investiţii în extinderea gamei de modele şi dezvoltarea de noi tehnologii inovative. Avem o istorie de premiere care a transformat modul în care înţelegem acum lumea auto, aşa cum a fost sistemul iDrive în 2001 sau lansarea programului BMW EfficientDynamics în 2007, cu câţiva ani înaintea competiţiei, ca să dau două exemple recente importante. Performanţa la nivel local arată că am reuşit să construim o ofertă deosebit de atractivă pentru piaţă. Diferenţa a fost făcută de pachetele de finanţare BMW Financial Services, de costurile reduse de întreţinere prin BMW Service Inclusive şi prin eficienţa remarcabilă asigurată de BMW EfficientDynamics. Împreună acestea asigură un cost de utilizare deosebit de competitiv şi au făcut automobilul premium mai accesibil," a explicat Cristian Vlaşin, sales manager BMW Group România.

sursa: evz.ro

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367