REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Ce planuri are Neptun Olimp SA în sezonul estival 2014

Ce planuri are Neptun Olimp SA în sezonul estival 2014

Replica API 3 ianuarie 2014 | 00:00 153

SC Neptun Olimp SA şi-a făcut deja planurile pentru sezonul estival 2014. Conform, preşedintelui Consiliului de Administraţie al SC Neptun Olimp SA, Marius Horia Ţuţuianu, societatea de stat îşi va extinde activitatea prin închirierea, de la THR Marea Neagră, a complexului turistic Mioriţa din Neptun. "Preluăm în administrare acest complex, întrucât avem agenţie de turism şi autocare, iar intenţia este aceea de a dezvolta şi diversifica serviciile şi oferta societăţii. Neptun Olimp a mers, din 2002 şi până în 2013, pe pierdere. Vorbim despre circa 250 de miliarde de lei vechi. 2013 este primul an când Neptun Olimp a ieşit pe plus ", a declarat, pentru Replica de Constanţa, Marius Horia Ţuţuianu. Referitor la sezonul estival 2014, conducerea Neptun Olimp spune că planul este acela de creştere a cifrei de afaceri, a profitului pentru acţionari, exploatarea la maxim a activelor societăţii şi extinderea activităţii, de unde şi preluarea complexului Miorţia, care are o capacitate de 120 de camere, piscină etc. "În 2014 ne vom axa şi pe activităţi de agrement pe Marea Neagră şi pe lacurile din Neptun şi intenţionăm să amenajăm locuri de joacă pe plajele din Neptun luate în folosinţă de la Apele Române. Am repus în funcţiune agenţia de turism a societăţii şi am început să ne comercializăm singuri propriile produse turistice, dar şi ofertele de la alte hoteluri din sudul litoralului. Din 2014, prin agenţia de turism, vom organiza excursii în judeţul Constanţa, la obiective precum mănăstirea Sfântului Andrei, la Crama Murfatlar, la Nunta Zamfirei, la Delfinariul din Constanţa, dar şi în Delta Dunării ori în Bulgaria. Adică, turiştii care vin şi se cazează în unităţile noastre, dar nu numai, vor avea şi ocazia să opteze pentru excursii scurte, de acest gen, cu autocarele noastre", a mai explicat Horia Ţuţuianu. "Societatea, agenţia de turism şi produsele noastre - vilele, hotelul etc. - vor fi promovate, de anul în curs, la târguri naţionale şi internaţionale. Produsele se adresează turiştilor cu venituri medii şi ridicate, care cumpără o vacanţă în paralel cu o gamă diversificată de servicii corespunzătoare gusturilor, preferinţelor şi posibilităţilor multiple de recreere", a conchis Ţuţuianu.

A.A.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218