Ce spun TURIŞTII despre HOTELURILE de la MALUL MĂRII
Ce spun TURIŞTII despre HOTELURILE de la MALUL MĂRII
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn toiul pandemiei de coronavirus şi în plin sezon estival, românii au ales să-şi petreacă concediile în ţară. Astfel, în această perioadă au fost înregistraţi pe litoral mai mulţi turişti în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar hotelierii lucrează de zor pentru a satisface cerinţele tuturor turiştilor. Cu toate acestea, turiştii au parte şi de experienţe neplăcute pe care au decis să le împărtăşească, prin intermediul site-urilor de rezevări, cu ceilalţi concetăţeni.
Astfel, turiştii nemulţumiţi de serviciile oferite de hotelieri au început să le facă „reclamă” acestora pe site-urile de turism. Cei care au accesat site-ul DirectBooking au putut descoperi cu ce probleme s-au confruntat semenii lor în vacanţele petrecute la malul Mării Negre.
Întâlnire cu gândacii din camerele hotelului Aurora
Unul dintre multele unităţi de cazare de pe litoral care au primit recenzii negative din partea turiştilor, este şi hotelul Aurora din staţiunea Mamaia. O turistă dezamagită de condiţiile oferite spune: „au fost multe dezavantaje legate de curăţenia şi aspectul camerelor. Baia era mică, duşul avea doar o perdea pentru a-l despărţi de restul încăperii, în colţurile duşului era mucegai, am avut o întâlnire neplacută cu gandacii în cameră, balconul arăta deplorabil. Pentru prima oară am întâlnit micul dejun servit cu porţia, din care aveam o farfurie cu căteva produse care erau aproximativ aceleaşi, zilnic”. Şi alţi turişti întăresc declaraţiile postate pe site: „Mâncarea foarte proastă, aceeași în fiecare zi, deloc diversificată”, a precizat Cristina. „Nu se face curăţenie, în baie este ca în gara de nord”, a menţionat Tudor.
La Flora ar fi cazul să se şteargă geamurile
Nici hotelul Flora nu scapă de criticile turiştilor. „Nu ai loc să te mişti prin cameră, să-ţi usuci prosoapele, iar televizorul este mai mic decât monitorul laptopului”, este recenzia făcută de un client nemulţumit. „Ar fi cazul să mai şteargă geamurile, iar micul dejun tare sărăcăcios mi s-a părut” a declarat Dumitriţa. Şi alţi turişti se plâng de condiţiile oferite de unitatea de cazare din Mamaia: „Murdar, rugină la baie, dulapurile scârţâiau groaznic”, a menţionat Ramona.
La Hotel Parc nu ai unde să parchezi
Turiştii care s-au cazat în această vară la hotelul Parc s-au plâns de lipsa locurilor de parcare şi de faptul că şi-au găsit autoturismele blocate. În recenzia postată de Nelu pe site-ul de turism, acesta a menţionat următoarele: „Camerele de două locuri nu au 18 m.p. nici dacă aduni baia şi balconul. Parcarea nu asigură locuri nici 20%, parchezi în faţă şi personalul din locaţia alăturată (sală evenimente) îţi blochează maşina intenţionat. Dimineaţa, micul dejun e acceptabil, dar mesele murdare (în condiţiile actuale de igienizare). Restaurantul hotelului este cea mai mare glumă, au cel mult 4 sortimente pe meniu”. Un alt turist confirmă spusele: „Camere mici, pat mic, am fost cu copil mic, am dormit în curmeziş ca să avem loc, baie mică cu cadă în care abia te urci, un televizor minuscul la care prinzi câteva programe. Micul dejun este acelaşi în fiecare zi”, a precizat Florentina.
Există şi hoteluri lăudate în recenzii
Printre hotelurile cele mai lăudate în recenziile turiştilor pentru siguranţa oferită în condiţiile epidemiologice actuale, se numără Bavaria Blu, Iaki şi Malibu. Potrivit recenziilor, aceste unităţi respectă regulile de distanţare şi măsurile de igienă. „Ne-am simţit în siguranţă. Tot personalul purta măşti, distanţare la micul dejun, la fel pe plajă”, a fost unul dintre comentariile turiştilor cazaţi la Hotelul Malibu. În ceea ce priveşte hotelul Bavaria Blu, această unitate a asigurat „organizare excelentă, date fiind condiţiile epidemiologice actuale”, conform spuselor Oanei.
Diana MAXIMIUC
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News