Cehii de la Zoot vor vânzări de peste 5 mil. euro
Cehii de la Zoot vor vânzări de peste 5 mil. euro
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterestsursa foto playtech.ro
Retailul online de fashion numără un nou jucător, concurent direct pentru Fashion Days, preluat în această vară de eMag. Este vorba despre cehii de la Zoot, care s-au lansat astăzi oficial în România. O mișcare curajoasă, s-ar putea spune, fiind vorba despre o piață cu foarte multe branduri cunoscute, dar cu un avantaj sigur: clientul face comanda online, merge în magazinele Zoot.ro, unde sunt probate produsele și, ulterior, achiziționează doar ceea ce i se potrivește. Este un model de business care, în primul an de activitate, ar putea să le aducă acționarilor companiei vânzari de 5-10 milioane de euro. “Decizia de a intra pe piața românească de modă s-a datorat faptului că România se află printre țările a căror rată de creștere în acest domeniu, pentru următorii cinci ani, este printre cele mai ridicate din Europa Centrală și de Est. Alți factori determinanți au fost: o piață de producție deja recunoscută, rata de penetrare a internetului și mobilului ce crește vertiginos, precum și predispoziția românilor pentru achiziționarea produselor și brandurilor de calitate”, spune Ladislav Trpák, CEO Zoot.cz, notează capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News