Centrele de Informare Turistică transformate în magazine alimentare! Ministrul Turismului: „Eu nu mai vreau să milităm ceea ce a fost în urmă”
Centrele de Informare Turistică transformate în magazine alimentare! Ministrul Turismului: „Eu nu mai vreau să milităm ceea ce a fost în urmă”
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn cadrul conferinței pe temă turistică organizată de JCI, la Universitatea Ovidius din Constanța, s-a pus problema centrelor de informare turistică, care de ani de zile nu deservesc turiștilor. Mai mult, în unele centre, funcționarii angajați nu vorbesc o limbă de circulație internațională. Ceea ce este culmea și o recunoaște și invitatul special, Mircea Titus Dobre, este că există astfel de centre care și-au schimbat destinația... în magazine alimentare.
O participantă la conferință a ridicat problema centrelor de informare. Ea lucrează în domeniul turismului și a punctat că i-au venit într-o vară niște turiști străini care s-au plâns nu doar de lipsa unor astfel de centre, dar și de faptul că angajata de acolo nu vorbea decât limba natală, fără să cunoască măcar engleza sau altă limbă de circulație internațională. Ministrul turismului a recunoscut că există o problemă cu aceste centre de informare și a aruncat bomba! Unele centre s-au transformat în magazine. Asta pentru că proasta gestionare a banilor publici locali a dus la schimbarea destinației centrelor. Dar el vrea să „șteargă” cu buretele problema centrelor și să se axeze pe viitor.
„Cei de la Administrația Publică Locală știu care sunt centrele de informare transformate în magazine alimentare. Ele nu au fost în subordinea ministerului. Au fost cele care, în general, s-au făcut pe banii publici ai administrației locale, nu cele realizate pe fonduri europene și care există și sunt în picioare în acest moment. La asta nu am cum să vă răspund. Nu ar fi corect... putem să realizăm o anchetă, dar eu nu mai vreau să milităm ceea ce a fost în urmă.
Eu vreau să milităm ceea ce se va întâmpla de acum înainte și ceea ce se întâmplă cu turismul românesc de acum înainte pentru că așa putem să discutăm și de varianta că s-au investit până acuma 75 de milioane de euro în logo-ul României, dar nu văd rezultatul sau poate dumneavoastră vedeți rezultatele, dar eu cel puțin nu le-am văzut până acum. Exemplele le pot continua despre ceea ce s-a făcut rău în turism și nu cred că mai este cazul. Trebuie să facem bine de acum înainte”, a punctat Mirea Dobre, ministrul turismului.
Claudia CORBU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News