REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Cinci stele Euro NCAP pentru Mazda6

Cinci stele Euro NCAP pentru Mazda6

Replica API 5 septembrie 2013 | 00:00 172

Noua Mazda6 a primit maximul de cinci stele de la Euro NCAP. Producătorul japonez susţine că rezultatul confirmă strategia Mazda de a creşte nivelul de siguranţă al vehiculelor cu inovaţii cum ar fi caroseria SKYACTIV, dar şi gama de tehnologii de siguranţă i-ACTIVSENSE.

Modelul este cel de-al patrulea de la Mazda care obţine cinci stele Euro NCAP în condiţiile unui nou sistem de cotare mai riguros, introdus în 2009.

Celelalte modele sunt generaţiile anterioare Mazda6 şi Mazda3 precum şi actuala Mazda CX-5. Punctajele din fiecare categorie sunt bazate pe mai multe teste de impact, incluzând impactul frontal la 64 de km/h, impactul lateral la 50 km/h, impactul lateral cu un stâlp la 29 km/h şi impactul cu un pieton la 40 de km/h.

Totodată, Euro NCAP evaluează sistemul electronic de control al stabilităţii, denumit DSC (Dynamic Stability Control) la Mazda.

Şi sedanul şi versiunea combi au obţinut punctaje de top în toate cele patru categorii ale testului. Procentele pentru protecţia adulţilor, protecţia copiilor şi pentru asistenţa sistemelor de siguranţă au fost de 92%, 77% şi 81% depăşind uşor nivelurile cerute de fiecare categorie pentru a obţine cinci stele (80%, 60% şi 65%).

Mazda6 a înregistrat 66% la siguranţa pietonilor, unul dintre cele mai bune punctaje din Europa pentru maşinile testate anul acesta.

Noua Mazda6 este echipată cu tehnologia revoluţionară SKYACTIV şi a fost primul model Mazda echipat cu sistemul unic, al companiei, i-ELOOP - de captare a energiei din frânare.

Deşi noua Mazda6 este mai puternică şi prezintă cel mai redus consum din istoria modelului, aceasta este totodată mai uşoară şi mai rezistentă, integrând oţel cu limită înaltă de elasticitate şi rezistenţă la rupere şi alte inovaţii care consolidează structura caroseriei şi siguranţa pasivă a vehiculului.

Acesta este completat de sistemele i-ACTIVSENSE bazate pe senzori, care ajută la prevenirea accidentelor şi/sau reduc severitatea în cazul producerii acestora.

sursa: evz.ro

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218