Clienţii EY România au acţionat în instanţă Fiscul pentru o sumă totală de peste 100 milioane euro
Clienţii EY România au acţionat în instanţă Fiscul pentru o sumă totală de peste 100 milioane euro
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterestsursa foto economica.net
Clienţii companiei de consultanţă EY România au acţionat în instanţă Fiscul şi au contestat în instanţă acte administrativ-fiscale pentru o sumă totală de peste 100 de milioane de euro, a declarat joi, pentru AGERPRES, Emanuel Băncilă, director executiv pentru aria de litigii şi dispute fiscale, EY România. Suma totală care face obiectul litigiilor fiscale a crescut cu circa 25% în ultimul an, pe fondul intensificării controalelor Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), a afirmat reprezentantul EY România, care a adăugat că sumele sunt recuperate în aproximativ doi ani şi jumătate, iar procentajul de reuşită se situează la circa 70%. Potrivit lui Emanuel Băncilă, unul dintre cazurile cele mai întâlnite în litigiile fiscale, în ultima perioadă, este cel al dobânzilor de întârziere la TVA. Directorul executiv pentru aria de litigii şi dispute fiscale al EY România a declarat joi, la conferinţa anuală de fiscalitate organizată de compania de consultanţă, că rectificarea declaraţiilor de impunere neutralizează aplicarea penalităţii de nedeclarare, de 0,08% pe zi de întârziere, şi a subliniat că, în acest context, planificarea inspecţiei fiscale capătă o importanţă deosebită. El a recomandat contribuabililor ca, atunci când există semnale în piaţă că un anumit sector economic va fi ţintit în mod special de inspecţiile ANAF, să îşi facă o verificare proprie pentru a depune declaraţii rectificative astfel încât să fie scutiţi de 'o penalitate dureroasă', potrivit economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News