Comenzile primite de magazinele online în perioada de Black Friday
Comenzile primite de magazinele online în perioada de Black Friday
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterestsursa foto huffingtonpost.com
Numărul comenzilor primite de magazinele online, cu ocazia evenimentului Black Friday, poate crește de 10 ori în comparație cu vânzările înregistrate într-o lună normală, se arată într-o analiză de specialitate, publicată, marți, de una dintre cele mai importante platforme integrată de e-commerce din România. Potrivit Teamshare, în perioadele cu vârf de vânzări, ca Black Friday, numărul comenzilor primite de magazinele online poate fi chiar de 10 ori mai mare față de vânzările dintr-o lună normală. Pe de altă parte, acest fenomen se reflectă cel mai bine în gradul de încărcare la nivel operațional, care crește și cu 1000% pentru magazinele fără un soft automatizat, spun experții platformei. Cele mai mari greutăți în perioadele cu vârf de vânzări sunt resimțite de magazinele care nu și-au automatizat și sincronizat “bucătăria” internă cu ritmul accelerat al comenzilor, preferând să verifice, proceseze și factureze totul manual. “Dacă astfel de magazine resimt un efort operațional cu până la 1000% mai mare, automatizarea proceselor scade gradul de încărcare la 100% - 200% față de situațiile normale. Luând în calcul și marja redusă a vânzărilor, din cauza prețurilor promoționale, campaniile de reduceri de Black Friday desfășurate fără automatizare generează, în realitate, pierderi financiare într-o perioadă în care tot retailul online ar trebui să facă profit”, afirmă reprezentanții Teamshare.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News