Constanţa: Kaufland dă vina pe producător în cazul prăjiturilor mucegăite!
Constanţa: Kaufland dă vina pe producător în cazul prăjiturilor mucegăite!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestSupermarketul Kaufland din Constanța a avut parte de o vizită neașteptată din partea Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor! Acest lucru s-a impus după ce un client a cumpărat prăjituri mucegăite și a sesizat imediat autoritățile. Partea șocantă este că magazinul nu-și asumă neregulile semnalate. Din contră, aceștia aruncă vina pe...producător!
Zilele trecute un constănțean a contactat reporterii Replica după ce a achiziționat din Kaufland-ul de pe bulevardul 1 Decembrie 1918 mai multe prăjituri alterate. Ulterior, bărbatul a sesizat și organele abilitate care imediat au luat măsuri. În cursul zilei de 23 ianuarie a.c., reprezentanții supermarketului au venit și cu o explicație pentru întreaga situație. De vină ar fi producătorul! “Imediat după semnalarea situației din partea clientului, am demarat verificări interne amănunțite ale sortimentului în magazinul Kaufland situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 21, din Constanța și am sesizat producătorul preparatului. Precizăm că potrivit declarației de conformitate de la producător, prăjiturile furnizate magazinului erau potrivite pentru consum. În plus, produsul se afla în termenul de valabilitate și a fost livrat de către furnizorul local în ziua respectivă, 18.01.2017. Am solicitat explicații de la furnizor și între timp am suspendat livrările din acest tip de prăjituri”, a transmis conducerea magazinului. În plus, aceștia asigură clienții că incidentul nu se va mai repeta. “Menționăm că suntem foarte stricți cu privire la calitatea și prospețimea produselor care ne sunt furnizate și toleranța noastră este zero în raport cu respectarea procedurilor. Vă asigurăm că aceasta a fost o situație excepțională și luăm măsuri ca astfel de situații să nu se mai repete pe viitor. Luăm foarte în serios sesizările clienților noștri și vă asigurăm de întreaga disponibilitate, corectitudine și transparență în remedierea promptă a oricărei neplăceri. Reamintim că în situaţia în care un client este nemulţumit de un produs cumpărat, oferim posibilitatea returnării produsului la Biroul de Informații și restituirea contravalorii produsului achiziționat în baza bonului de casă”, au încheiat reprezentanții Kaufland.
Diana NEAŢĂ
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News