REPLICA ONLINE CONSTANTA

23.4° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
23.4° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Constanţa: Kaufland dă vina pe producător în cazul prăjiturilor mucegăite!

Constanţa: Kaufland dă vina pe producător în cazul prăjiturilor mucegăite!

Replica API 24 ianuarie 2017 | 08:21 440

Supermarketul Kaufland din Constanța a avut parte de o vizită neașteptată din partea Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor! Acest lucru s-a impus după ce un client a cumpărat prăjituri mucegăite și a sesizat imediat autoritățile. Partea șocantă este că magazinul nu-și asumă neregulile semnalate. Din contră, aceștia aruncă vina pe...producător!

Zilele trecute un constănțean a contactat reporterii Replica după ce a achiziționat din Kaufland-ul de pe bulevardul 1 Decembrie 1918 mai multe prăjituri alterate. Ulterior, bărbatul a sesizat și organele abilitate care imediat au luat măsuri. În cursul zilei de 23 ianuarie a.c., reprezentanții supermarketului au venit și cu o explicație pentru întreaga situație. De vină ar fi producătorul! “Imediat după semnalarea situației din partea clientului, am demarat verificări interne amănunțite ale sortimentului în magazinul Kaufland situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 21, din Constanța și am sesizat producătorul preparatului. Precizăm că potrivit declarației de conformitate de la producător, prăjiturile furnizate magazinului erau potrivite pentru consum. În plus, produsul se afla în termenul de valabilitate și a fost livrat de către furnizorul local în ziua respectivă, 18.01.2017. Am solicitat explicații de la furnizor și între timp am suspendat livrările din acest tip de prăjituri”, a transmis conducerea magazinului. În plus, aceștia asigură clienții că incidentul nu se va mai repeta. “Menționăm că suntem foarte stricți cu privire la calitatea și prospețimea produselor care ne sunt furnizate și toleranța noastră este zero în raport cu respectarea procedurilor. Vă asigurăm că aceasta a fost o situație excepțională și luăm măsuri ca astfel de situații să nu se mai repete pe viitor. Luăm foarte în serios sesizările clienților noștri și vă asigurăm de întreaga disponibilitate, corectitudine și transparență în remedierea promptă a oricărei neplăceri. Reamintim că în situaţia în care un client este nemulţumit de un produs cumpărat, oferim posibilitatea returnării produsului la Biroul de Informații și restituirea contravalorii produsului achiziționat în baza bonului de casă”, au încheiat reprezentanții Kaufland.

Diana NEAŢĂ

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
asa se intampla cand ajung strainii cu mall-urile sa distrugamicul producator local si sa controleze piata. E normal sa vrea profit chiar daca vinde si gunoiul si primeste o amenda penibila.
2
1
Dupa cum ziceam se investigheaza inca dar asta doar ptr divertisment , nu mai conteaza cum , ambele firme au luat 5000 lei amenda, ptr kfl inseamna cam o jumate secunda de incasari ptr crz toata ziua. Inca odata va reamintesc ca clientul trebuie sa VERIFICE marfa cand o ia din raft sau o primeste de la angajat ptr ca altfel exista discutii...de ex o poate uita in masina cateva ore si apoi vine cu ea stricata inapoi sa fie schimbata moka, dar asa pe loc se poate rezolva instant. Am luat pastrama la casolet, deasupra arata bine dedesubt numai piei am cerut alta si am primit buna, atentie!!!
1
4
Nu bre, eu sunt un mic furnizor, colaborez atat cu unul si cu celalat dar sunt infinit mai bine tratat ca profesionalism si seriozitate de plata la firma mica decat la cea mare desi ar trebui sa fie invers, iar in afara ca-i vad de 2 ori pe sapt nu am nimic de-a face cu ei, de fapt in primul meu comentariu ii laud foarte bine...cam asa de 50-100 lei. Totusi stiu cum lucreaza la livrare si nu prea are cum sa plece marfa stricata de acolo, s-a stricat dupa aia, momentan nu-s dovezi dar se pare ca prajitura a fost pusa intr-o casoleta REspalata, uda undeva in zona crepusculara din spate la k
1
3
Vad ca faci lobby puternic pentru Crizantema , ti-a dat patronasul de acolo 50 100 lei sa faci pe troll-ul de serviciu sau esti chiar unul care face parte din societatea Crizantema altfel nu imi explic de cum ai dat 10 comentarii pe acest articol e foarte clar ca esti cu dedicatie aici asa ca te rugam si noi cititorii astia de rand care suntem aici doar in scop informativ sa nu ne mai trollezi ca un idiot ca nu crede nimeni balivernele voastre pentru mine atat crizantema cat si kaufland sunt vinovati!
7
3
iar aia care-mi dau dislaic sa suga cucu la multinationala dati-va banii gramada acolo fratilor
2
4
Sau alta idee: cine ii opreste pe angajatii kfl sa vanda prajiturile ramase de ieri ca fiind de azi, stie cineva ce e acolo? Eu stiu si nu e o poveste prea frumoasa. Voi nu stiti multe secrete da va zic unul: kaufland e LIDER national la reciclarea manacrii dar toate reclamatiile sunt ignorate ptr ca daca vreun bugetar veterinar sau anafist face pe nebunul se primeste un telefon de la ambasada germana direct la minister si se rezolva pe loc ...ies la iveala numai cazurile astea grave in care e implicata presa sau este platita reclama negativa de concurenta, e ian treaba nu merge foame e mare
3
4
Trebuie sa va puneti intrebarea de ce kfl a ales exact crz ca si furnizor principal si ce parere au despre asta restul laboratoalor din oras, adica kfl e un client gras bun, cine are interesul sa iasa crz din joc? Daca nu mai apr reclamatii e destul de clara treaba, ati vazut cand a fost buba la achan au venit vreo 100 de cazuri inapoi...nu pup crz ca au ei alte defecte- zahar la greu si diversitate ca in 86- dar la igiena stau bine ptr ca spre deosebire de alti comentatori fac livrari la ambele firme iar aia mare multinationala e cam jegoasa.La propiu si la figurat.
3
4
suntem periculosi, suntem tatuati, suntem eroi pe net unde nu-s repercursiuni...lasa, noi sa fim sanatosi adica eu si familia ta. In rest da, clientul e dobitoc idiot si handicapat ca nu a verificat marfa si nu s-a inteles pe loc cu magazinul, poate data viitoare viitoare primeste un cacat la pachet sa-i ajunga. In schimb a preferat sa implice autoriatile care se stie bine multa minte nu are. Ma interesez ce a fost cu adevarat se pare ca e doar o dedicatie de la concurenta special ptr crizantema, se pare ca acel "client" e mai desosebit, e o singura reclamatie pana acum, ceva nu se leaga.
0
7
Haufland ie di vina mai linsatzii faa mila ca ios bini di tat
1
5
Kkmk iar sugi pula la pitici ??? Ai citit cu atentie articolul unde se precizeaza ca prajiturile au fost servite de catre angajatul kaufland de la vitrina asistata unde clientul nu are acces sa poata verifica produsele !
5
12
ptr Bunea: una e teoria una e practica, am tangente cu domeniu si stiu ca de la primire pana la expunere pot trece ore bune in care marfa se poate deteriora, insusi faptul ca au mucegait denota ca nu-s chiar asa pline cu chimicale ca altfel rezistau zile...din pacate in bulijbareala din spatele usilor kaufland se mai scapa si de astea, e valabil la orice, fructe paine... atentie nu-i laud pe Crizantea ca au pacatele lor dar fac livrari acolo si stiu ca la igiena e farmacie pe cand la rampa kaufland iti vine sa borasti, toata lumea e vinovata inclusiv clientul care trebuia sa caste ochii bine
4
6
Cand primesti Marfa ,nu-l ai pe cel care semneaza pentru receptie? Daca e volum mare de Marfa,se iau probe aleator,se verifica inclusive in timpul descarcarii si se returneaza porcariile. Sau se stia ca termenele sunt duse,asadar preturile de achizitie sunt jos,deci e in blat intre producatori si vanzatori?
5
2
de cand a preluat ala tanar afacerea crizantema a inceput sa se strice traba, baga bezea in loc de frisca iar crema de vanilie din eclere nu mai e ce era anul trecut dar chiar si asa nu au plecat mucigaite de acolo, probabil pana au ajuns in raft au stat aruncate prin spate prin magaziile kauflfand ca unde e rulaj mare si nebuneala se mai uita marfa pe paleti...chiar si 2 ore e suficent sa se strice.
7
4
obisnuesc sa merg des la Kaufland si de multe ori imi doresc un covrig cald cu semnte sau alte produse de patiserie din pacate totdeauna sunt vechi tari ca piatra iar prajiturile sunt vechi dupa aspect asa ca nu ma mira ca sunt si mucegaite si cele mai multe produse sunt de la laboratorul Crizantema de altminteri un laborator cu staif dar....lipsa controlului si goana dupa inavutire naste monstri care atenteaza la viata populatiei
10
3

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367