Constănţenii, invitaţi să doneze alimente pentru persoanele nevoiaşe
Constănţenii, invitaţi să doneze alimente pentru persoanele nevoiaşe
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPentru al șaptelea an consecutiv, între 1 şi 30 noiembrie, Carrefour România, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, organizează campania Banca de Alimente în toate hipermarketurile din țară. Proiectul Crucii Roșii Române, Banca de Alimente, face parte din campania internațională de colectare de alimente, coordonată de Fundaţia Carrefour, care se desfășoară simultan în 10 țări în care grupul Carrefour este prezent. Astfel, pe parcursul întregii luni, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine.
Alimentele colectate în magazine vor fi preluate de către voluntarii Crucii Roșii, care se vor ocupa de creearea de pachete și distribuirea lor. Un pachet cu alimente are 12 kg și conține: ulei, zahăr, făină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau pește, conserve de legume și alte produse sau alimente greu perisabile. De asemenea, în weekend-uri, voluntarii Crucii Roșii vor fi prezenți în magazine, atât pentru a-i îndemna pe clienții magazinelor să doneze alimente în containerele special amenajate dupa casele de marcat, cât și pentru a oferi mai multe detalii cu privire la această inițiativă.
La nivel național, programul ”Banca de Alimente” va avea loc în toate cele 18 orașe în care sunt prezente hipermarketurile Carrefour: București, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Drobeta, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu și Suceava, Tîrgu-Jiu şi Timişoara. Până acum, clienții Carrefour România au donat aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate județele țării.
Mihaela UNGUREANU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News