REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.9° ConstanÈ›a Mie., 17 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6702
17.9° ConstanÈ›a Miercuri, 17 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6702
 

Contract de pază pentru stațiunea Mamaia

Contract de pază pentru stațiunea Mamaia

Replica API 13 iulie 2017 | 01:41 491

Primăria municipiului Constanța a lansat o consultare publică privind achiziţionarea serviciului de asigurare a integrităţii bunurilor publice şi private aparţinând Municipiului Constanţa din Staţiunea Mamaia, în perioada 05.09.2017 - 31.12.2017. Data limită de transmitere a propunerilor este 18.07.2017.

Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate.

CONDIÅ¢II TEHNICE

1.1. Serviciul de pază se va executa conform cerinţelor şi legislaţiei în vigoare.

1.2. În sistemul de pază vor fi folosite mijloace de transport auto, de apărare, de comunicaţie şi legătură între posturi, de semnalizare şi de iluminat pe timp de noapte.

1.3. Autorizarea pentru efectuarea activităţii principale aprobată prin LICENŢA DE FUNCŢIONARE, eliberată de Direcţia Poliţiei de Ordine Publică, din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei din Ministerul de Interne. Prestatorul va prezenta:

- Certificatul de Management al Calităţii ISO 9001 / 2008, valabil la data deschiderii ofertei;

- Certificatul privind Sistemul de management al sãnãtãții și securitãții ocupaționale - OHSAS 18001:2007;

- Poliţa de asigurare de răspundere civila a societațior de paza de min. 1000.000 euro/eveniment

1.4. Organizarea serviciului se face ţinând cont de prevederile Legii nr. 333 / 2003 şi a Planului de Pază.

1.5. Atribuţiile personalului de pază sunt stabilite prin Planul de Pază, prin consemnul general şi particular.

1.6. Obiectivele care vor fi păzite sunt cele specificate în TABELUL CU POSTURILE DE PAZĂ, anexat la prezentul Caiet de Sarcini, urmând a fi parte componentă din Planul de Pază, iar numărul de posturi este de 50 extrasezon (01 ianuarie – 30 aprilie și 01 octombrie – 31 decembrie) și 70 în timpul sezonului (01 mai – 30 septembrie),

1.7. În funcţie de fondurile bugetare alocate, la cererea verbală a beneficiarului, urmată de cea scrisă , prestatorul va executa activităţi de pază şi la alte obiective, altele decât cele nominalizate în tabele de la pct. 2.6, precum şi activităţi de asigurare a acţiunilor Primăriei Municipiului Constanţa, prin modificarea numărului şi locaţiilor posturilor de pază, cât şi a programului de lucru, funcţie de priorităţi sau necesităţi.

Aceste modificări vor fi cuprinse în Anexele Planului de Pază, care sunt semnate de părţile contractante.

1.8. Măsurile generale şi cele specifice privind protecţia muncii se vor prelucra de către beneficiar, la început pentru fiecare obiectiv de pază, cât şi lunar sau ori de câte ori este nevoie de către prestator.

II. EXECUTAREA SERVICIULUI

2.1. MODUL DE EXECUTARE A SERVICIULUI

► Serviciul de pază se va executa conform Planului de Pază, în perioada 05.09.2017 – 30.11.2018 într-un cuantum de maxim 111.600 ore/contract (50 posturi/luna în extrasezon și 70 posturi/luna în sezon ) respectiv:

An 2017 (05.09.2017-31.12.2017)

Sezon = 70 posturi x 24 ore x 27 zile = 45.360 ore

Extrasezon = 50 posturi x 24 ore x 31 zile x 3 luni = 111.600 ore

2.2.DOTAREA ÅžI ECHIPAREA PERSONALULUI DE PAZÄ‚

► agenţii de securitate vor fi îmbrăcaţi în echipament uniform, adecvat anotimpului, cu o ţinută pentru vară şi una pentru iarnă.

► în raport cu importanţa şi natura obiectivelor, bunurilor şi valorilor păzite, după caz, personalul de pază va fi dotat cu bastoane de cauciuc, pulverizatoare iritant-lacrimogene de capacitate mică, fluiere, telefoane mobile de serviciu, lanterne (pe timp de noapte) şi/sau alte mijloace de apărare, autorizate de lege (conform prevederilor art. 45, alin. 1, din Legea nr. 333 / 08.07.2003). Echipa de intervenţie auto va fi dotată cu un autoturism de serviciu, echipat cu Euro 4.

► agenţii de securitate din echipa de intervenţie auto vor executa serviciul prin patrulare, cu opriri periodice în puncte stabilite de comun acord între prestator şi beneficiar, cu avizul organelor de poliţie.

Cel puţin unul dintre agenţii de securitate din fiecare tura a echipei de intervenţie să fie avizat de poliţie pentru port şi uz de armă şi dotat cu armă neletală.

Și va prezenta copie aviz port arma pentru agenţi care deţin arma. În conformitate cu prevederile L295/2004 art.67, alin 3 , lit a si art.68 societatea trebuie sa dețină Autorizaţie de Folosire a armelor și muniţiilor eliberata de organul de politie judeţean.

Aceasta va suplini activitatea posturilor care execută, temporar, serviciu la alte obiective ( evenimente culturale, sociale sau sportive, etc.).

2.3. PROGRAMUL DE LUCRU

► programul de lucru este specificat în TABELUL CU POSTURILE DE PAZĂ, anexat la prezentul caiet de sarcini.

2.4.OBLIGAÅ¢IILE PRESTATORULUI

► să efectueze corespunzător serviciul de pază şi să ia toate măsurile ce se impun pentru perfecţionarea serviciilor prestate conform evoluţiei situaţiei operative şi a concluziilor desprinse în urma acţiunilor desfăşurate;

► să asigure echiparea şi dotarea minima a personalului de pază, conform prevederilor cap. III alin 3.2. din prezentul caiet de sarcini, precum şi respectarea programului de lucru conform art. 114 din Legea nr.53/2003 si HG.1/2017;

► în vederea asigurării posturilor nominalizate în listele anexate la prezentul caiet de sarcini prestatorul va prezenta modul de asigurare a acestora cu personal specializat ca agent de securitate în condiţiile Legii nr.333/2003, astfel încât încadrarea acestuia să se realizeze în conformitate cu prevederile Legii 53/2003 si HG 1/2017;

► prestatorul va prezenta modul de asigurare cu autoturisme necesare echipelor de intervenţie in conformitate cu nr. de ore / luna , cu respectarea programului de lucru;

► în vederea asigurării legăturilor, precum şi a posibilităţii de coordonare a personalului din posturile de pază, prestatorul va demonstra că dispune de un dispecerat atestat de IGPR situat pe raza Municipiului Constanţa, fax , o linie de comunicaţie, 8 echipe de intervenţie, minim 2 şefi de tura/tura, 1 sef de obiectiv/tura, 1 șef de dispozitiv. Şefii de tura, şefi de obiectiv și șeful de dispozitiv trebuie să deţină documente de evaluare(certificat de competențe) pentru funcţia respectiva;

► prestatorul va asigura câte 10 dispozitive de localizare GPS . Aceste dispozitive vor asigura localizarea in timp real al agentului, rute de patrulare, opriri, viteza de deplasare, oferind posibilitatea de monitorizare în timp real beneficiarului, etc.

► prestatorul va demonstra că are experienţa similară prin prezentarea a cel puţin un contract finalizat care a avut ca obiect prestarea unor servicii asemănătoare cu obiectul prezentei achiziţii( servicii de paza) pentru cel puţin 30 posturi de paza si o cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani de minim 3.800.000 lei;

► să efectueze pregătirea de specialitate a personalului de pază, conform reglementărilor legislaţiei în vigoare şi în raport cu situaţiile care au apărut în derularea activităţilor de pază.;

► să verifice, prin personalul de pază, (la intrarea în serviciu, pe timpul executării serviciului şi ori de câte ori consideră necesar), starea de funcţionare a mijloacelor tehnice şi electronice de protecţie şi de alarmare împotriva efracţiei, starea uşilor, ferestrelor, pereţilor .şi/sau a bunurilor aflate în zona de responsabilitate a postului de pază şi să informeze Beneficiarul, în timpul cel mai scurt ( maxim 2 ore), verbal şi în scris ( a doua zi), despre orice eveniment constatat, prin Raport de Eveniment, fotografii şi procesul verbal al agentului de securitate;

► să ia măsuri de îmbunătăţire a activităţilor de pază şi de sancţionare sau de înlocuire (la cererea verbală şi/sau în scris a Beneficiarului sau din proprie iniţiativă) a personalului de pază care nu îşi îndeplineşte atribuţiile de serviciu conform cerinţelor;

► să prezinte Beneficiarului (zilnic, lunar, semestrial şi anual) raport scris privind principalele probleme rezultate din activitatea desfăşurată şi măsurile luate;

► să vegheze permanent şi să ia măsuri, prin personalul de pază, în limitele postului de pază, pentru păstrarea şi conservarea bunurilor publice şi private aparţinând Municipiului Constanţa;

► să împiedice distrugerea, degradarea şi/sau furtul (sustragerea) bunurilor ce sunt menţionate în consemnul particular al postului;

► să suporte integral contravaloarea prejudiciului cauzat de sustragerea sau distrugerea bunurilor şi/sau valorilor pe care le păzeşte, generat de neîndeplinirea atribuţiilor de serviciu de către personalul de pază (nedescoperirea autorului, date de identitate false, incomplete, etc.);

► să oprească și să legitimeze persoanele despre care există date sau indicii că au săvârșit infracțiuni sau alte fapte ilicite în obiectivul păzit, pe cele care încalcă normele interne stabilite prin regulamentele proprii, iar în cazul infracțiunilor flagrante, să prindă și să prezinte poliției pe făptuitor, să oprească și să predea politiei bunurile sau valorile care fac obiectul infracțiunii sau a altor fapte ilicite, luând măsuri pentru conservarea ori paza lor, întocmind totodată un proces-verbal de luare a acestor măsuri ;

► să obţină de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă şi Agenţia pentru Protecţia Mediului informaţiile necesare privind reglementările obligatorii referitoare la protecţia muncii, prevenirea şi stingerea incendiilor şi la protecţia mediului;

► să asigure mijloc de transport în vederea executării controalelor la obiective împreună cu beneficiarul.

Estimarea costurilor se va realiza prin fundamentarea preţului fără TVA/oră.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
33725484010
5/49
32319203522
joker
22391819369