REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.4° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
13.4° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

COSMOTE nu dă doi bani pe fraierul care plăteşte factura

COSMOTE nu dă doi bani pe fraierul care plăteşte factura

Replica API 26 februarie 2013 | 00:00 169

Abuz fără margini: te ţin legat de ei, ca pe ţăran de glie

Abuz fără margini: te ţin legat de ei, ca pe ţăran de glie

Nu există o statistică privind clienţii nemulţumiţi de serviciile Cosmote, dar dacă ar exista o astfel de statistică, cu siguranţă că această firmă ar ieşi destul de "şifonată". Neoficial, auzim că există extrem de multe persoane care se plâng de serviciile operatorului de telefonie, de la lipsa semnalului şi până la facturi apărute din senin. Şi în cazul altor operatori de telefonie mobilă se înregistrează astfel de sesizări, semn că nu există încă acel respect deplin faţă de clienţi, companiile continuând să practice "mica sau marea ciupeală", poate nu-şi dă seama "fraierul". Revenind asupra Cosmote, vă oferim şi un exemplu concret, mai exact cazul unui cetăţean care a decis să rezilieze contractul cu Cosmote.

Aşadar, D.A., care deşi şi-a reziliat contractul cu Cosmote, după două luni a primit încă o factură. Contractul în cauză a fost încheiat în data de 30.11.2010, fiind valabil pentru o perioadă de 24 de luni, urmând să expire doi ani mai târziu. În data de 10.12.2012 a fost făcută o cerere pentru rezilierea contractului, pentru ca două luni mai târziu, pe 8 februarie a.c., D.A. să primească o altă factură în valoare de 54 lei, cu toate că acesta nu a mai folosit numărul de telefon din momentul în care a fost făcută cererea de reziliere a contractului. "După două luni de la rezilierea contractului cu Cosmote, am primit încă o factură. Am fost la Cosmote azi (ieri-n.r.), am explicat, am arătat şi hârtiile, dar mi s-a zis că trebuie să achit factura şi apoi să fac încă o nouă reziliere. De ce să mai fac încă o dată o reziliere? De câte ori trebuie să fac rezilierea? Normal ar fi trebuit făcută o singură dată. Contractul a fost făcut în data de 30 noiembrie 2010, pe o perioadă de 24 de luni de zile, şi rezilierea s-a făcut pe 10 decembrie 2012. Când am făcut rezilierea contractului, atunci am plătit şi facturile pe care le mai aveam de plătit. Numărul pe care l-am folosit este suspendat, din câte ştiu eu, oricum eu nu am folosit numărul de telefon. Mai am alte două abonamente, dar după ce se vor termina contractele, le voi rezilia şi pe acelea, nu mai lucrez cu Cosmote, deşi am lucrat cu ei timp de 10 ani de zile", a declarat, pentru "Replica", D.A. Credeţi că nedreptatea se opreşte aici? Vă înşelaţi, pentru că cetăţeanul în cauză a primit o adresă din partea Cosmote, prin care a fost anunţat că cererea acestuia de reziliere a contractului a fost respinsă, fără a fi prezentat şi un motiv pentru respingerea cererii. De asemenea, D.A. este rugat să depună o nouă cerere pentru încheierea contractului. "Suntem luaţi de fraieri? Am lucrat 10 ani de zile cu ei, de ce s-a întâmplat aşa? Mai am încă două numere la aceeaşi firmă. După ce o să termin contractul, voi renunţa şi la celălalt abonament. Nu mai vreau să lucrez cu Cosmote", a mai adăugat D.A.

Sorin HULUBEI

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614