REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.8° Constanța Mar., 23 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6708
10.8° Constanța Marți, 23 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6708
 

CUM au ACCES constănțenii în sediile PRIMĂRIEI!

CUM au ACCES constănțenii în sediile PRIMĂRIEI!

Replica API 26 octombrie 2021 | 13:11 774

Având în vedere noile reglementări cu privire la accesul persoanelor în instituțiile publice, constănțenii vor putea intra în sediile Direcției Locale de Evidență Persoane (Serviciul Stare Civilă - str. Mihai Eminescu nr. 20 și Serviciul Evidență Persoane - City Park Mall, etaj 2), Centrului de Informare Cetățeni (City Park Mall, etaj 2) și Direcției Generale Gestionare Servicii Publice (str. Ștefan Mihăileanu nr. 10), după cum urmează:

persoanele care fac dovada vaccinării (cu certificatul verde) împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;

persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;

persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2 (au trecut prin boală și fac dovada cu certificatul verde);

avocații, pentru exercitarea activităților prevăzute la art. 3 din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea și exercitarea profesiei de avocat.

Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2, a trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând acest link: https://certificat-covid.gov.ro/login

Programările online/telefonice sunt valabile numai dacă persoanele programate îndeplinesc condițiile menționate mai sus.

Prin excepție, pentru Serviciul Stare Civilă vom asigura accesul persoanelor care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-CoV-2 doar pentru înregistrarea deceselor sau a certificatelor de naștere pentru nou-născuți. De asemenea, eliberarea cărților de identitate și a altor documente emise de Direcția Generală Gestionare Servicii Publice sau Centrul de Informare Cetățeni se va putea realiza în condiții excepționale conform prevederilor H.G. nr. 1130/22.10.2021, cu respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii SARS-COV-2.

Amintim că, pentru transmiterea diferitelor tipuri de documente, Primăria Constanța a pus la dispoziția contribuabililor mai multe aplicații online prin care serviciile administrației sunt la un click distanță:

https://programari.primaria-constanta.ro/;

https://cereri.primaria-constanta.ro/;

https://sesizari.primaria-constanta.ro/.

M.P.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Sa va arat coaiele pe dindarat cand ma voi vaccina scarbelor
4
0
Daca esti in Baroul de avocati poti intra fara dovada ca esti vaccinat sau test ? Cel putin asa reiese din articol. Daca cei exceptati pot intra fara restrictii de ce sunt restrictii pentru altii ? Nu este discriminare ?
5
0

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218