REPLICA ONLINE CONSTANTA

22° Constanța Mar., 16 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6701
22° Constanța Marți, 16 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6701
 

Cum împarţi jumi-juma reparaţia maşinii cu societatea de asigurări, când are ea chef, după o tamponare

Cum împarţi jumi-juma reparaţia maşinii cu societatea de asigurări, când are ea chef, după o tamponare

Replica API 17 februarie 2014 | 00:00 317

"Dusă de nas" de societatea de asigurări. Voi aţi păţit aşa ceva?

"Dusă de nas" de societatea de asigurări. Voi aţi păţit aşa ceva?

Nu mai este pentru nimeni un secret faptul că societăţile de asigurări s-au reprofilat pe cât mai puţine pierderi, aspect care duce la o absenţă flagrantă a profesionalismului sau a respectării sloganelor fluturate în ochii cetăţenilor, doar-doar vor deveni clienţi. Acest tipar pare să-l respecte şi Uniqa Asigurări, cu angajaţi care dau impresia că au fost prezenţi la cursurile de training doar când se predau lecţiile "nu dăm daune, e fraudă", impunând o politică de "dus cu preşul" şi refuzând să despăgubească daunele produse în urma unui accident uşor. A păţit-o pe pielea sa o tânără din localitatea Mihail Kogălniceanu, care are de "pătimit" atât cu reprezentanţii societăţii de la Bucureşti, cât şi cu cei din Constanţa.

C.C., de 26 de ani, a fost implicată într-o tamponare, în decembrie 2013, în localitatea Adamclisi. Ceea ce ar fi trebuit să fie o simplă formalitate, mai exact, preluarea poliţei celui care a provocat tamponarea şi rezolvarea situaţiei la societatea de asigurări. Toate bune şi frumoase până la confruntarea cu Uniqa, ai cărei angajaţi au constatat situaţia reală, însă au fost nevoiţi să aplice directivele de la Bucureşti: fraudă.

"Accidentul a avut loc în localitatea Adamclisi, în luna decembrie a anului trecut. Maşina mea era parcată, iar un alt conducător auto a dat cu spatele şi a intrat în maşina mea. Toate bune şi frumoase, apoi a urmat o ceartă cu el, pentru că nu voia să-mi dea asigurarea. Spunea că o pierde, dacă mi-o dă mie. Într-un final, am ajuns la Uniqa Asigurari, în Constanţa. Acolo, am fost programată pentru constatare. După ce mi-au făcut poze la maşină, am fost solicitată la o a doua constatare, după două săptămâni, ocazie cu care mi-au dat bara jos, au făcut iar poze. Aceste constatări au avut loc la service. De atunci, nu au mai dat nici un semn de viaţă. I-am sunat luni şi ei mi-au programat o întâlnire marţi, a doua zi, pentru a-mi comunica răspunsul de la Bucureşti. Aşa am aflat că cei de la Bucureşti au stabilit să nu-mi acorde reparaţia completă şi, mai mult, eu trebuie să suport jumătate din costul reparaţiei. Este aberant. Dacă ai asigurare, cum să îţi asiguri tu reparaţiile? Pentru ce mai plăteşti? Eu am asigurarea în Bulgaria. Cred că şi asta este o cauză pentru care mă tratează aşa", a relatat C.C. situaţia pe larg, pentru "Replica".

Mai mult, C.C. a primit miercuri şi o ultimă înştiinţare de la Uniqa, sediul central din Bucureşti, care sfidează orice principiu al drepturilor consumatorului. "Ei numesc înţelegere, ce ne-au spus. În fine, ideea este că, dacă noi acceptăm să împărţim jumi-juma reparaţiile, asta va avea loc în 90 de zile. Adică, trei luni, după alte două de când aşteptăm. Această înştiinţare este semnată de lichidatorul de daune de la Uniqa, Andrei Bleotu, pe care nu îl poate găsi nimeni, doar pe adresa electronică", a concluzionat C.C., pentru "Replica". UNIQA Asigurari a devenit membru UNIQA Group Austria, odată cu preluarea la finele anului 2008 a companiei UNITA.

Marius Florian VASILE

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
33725484010
5/49
32319203522
joker
22391819369