REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.4° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
13.4° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Cum închizi un cont bancar şi, după cinci ani, te sună recuperatorii!

Cum închizi un cont bancar şi, după cinci ani, te sună recuperatorii!

Replica API 12 decembrie 2013 | 00:00 354

Ce a păţit un constănţean cu banca Italo-Romena

Ce a păţit un constănţean cu banca Italo-Romena

Caz incredibil la Constanţa, unde un bărbat care a închis un cont bancar a fost sunat, după cinci ani de la închiderea contului, că... datorează bani băncii! Instituţiile bancare sunt cunoscute publicului larg pentru înclinaţia spre clauze abuzive sau lipsa notorie de profesionalism, atât din partea simplilor angajaţi, cât şi din partea conducerii.

Managementul defectuos face victime şi la Constanţa, unde un bărbat a avut neplăcuta surpriză să afle că datorează bani băncii Italo-Romena, sucursala situată pe strada Mircea cel Bătrân, deşi a închis contul în urmă cu cinci ani. Povestea incredibilă nu se opreşte aici. V.M., de 24 de ani, din Constanţa, nu este singurul caz, pentru că banca a recunoscut că sunt o mulţime de clienţi în aceeaşi situaţie. Mai mult, deşi banca şi-a asumat în totalitate responsabilitatea pentru aceste fapte, a acceptat suma de bani de la V.M., pe care recuperatorii i-au solicitat-o. Despre lipsa flagrantă a profesionalismului, la limita legii şi pentru care instituţiile abilitate ar trebui să acţioneze, a relatat păgubitul, V.M., pentru Replica de Constanţa: "Acum cinci ani, am avut un cont acolo (Banca Italo-Romena - n.r.) şi l-am şi închis. Adică, a fost o singură tranzacţie şi am închis pe loc contul. Am plecat din bancă şi mi-au spus că acel cont este închis. Acum, după cinci ani, fără înştiinţări în poştă, fără să sune cineva de la bancă, au sunat recuperatorii, care mi-au spus că am de dat nişte bani. După cinci ani! Am fost la bancă şi doamna de acolo mi-a zis că angajatul care se ocupa atunci de cont a închis mai multe conturi, adică sunt mai mulţi în situaţia mea. Am fost luni să achit, pentru că nu vreau să stau prin săli de judecată, mai era o persoană în faţa mea, pentru aceeaşi problemă. Recuperatorii mi-au spus că am o sumă foarte mică, 100 de lei. Oricum, după cinci ani... Nu ştiu câte persoane sunt în aceeaşi situaţie, dar era un dosar destul de gros din ce am văzut eu acolo. Adică, mi-au arătat dosarul meu, pe care era lipită cererea de închidere a contului. Pur şi simplu, persoana care mi-a închis contul, nu ştiu, n-a avut chef, nu ştiu ce s-a întâmplat. Am achitat suma. Şi-au asumat vina, dar dacă nu am foaia care să demonstreze că am închis contul, adică foaia de acum cinci ani, perioadă în care creşti un copil şi-l duci la grădiniţă în timpul acesta, nu au ce să-mi facă", a declarat păgubitul, pentru "Replica". Cazul devine de-a dreptul stupefiant, în contextul în care angajaţii spuneau clienţilor ce-ar fi făcut, dacă ar fi fost ei directori, aruncând întreaga responsabilitate pe conducere, potrivit mărturiei lui V.M.: "Doamna cu care am vorbit mi-a zis că, dacă era ea directoare de bancă, punea ea toate dosarele, pentru că până la urmă e greşeala băncii, la pierderi. Mi s-a spus oricum că eu sunt un "norocos", că am o sumă mică, dar sunt şi alţii cu sume mai mari", a punctat păgubitul, pentru Replica.

Marius Florian VASILE

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614