REPLICA ONLINE CONSTANTA

23.4° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
23.4° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Cum stoarce de bani Canal S clienţii: 400 de euro decablarea, chiar dacă nu au semnat un contract

Cum stoarce de bani Canal S clienţii: 400 de euro decablarea, chiar dacă nu au semnat un contract

Replica API 20 iunie 2014 | 00:00 286

Relaţiile cu publicul - de toată jena!

Relaţiile cu publicul - de toată jena!

Cei ce aleg să intre în contact cu anumiţi prestatori de servicii se trezesc în mijlocul unui cerc vicios. Aici facem referire la Canal S Constanţa, care, după cum susţine un constănţean, cere 400 de euro pentru a decabla o persoană care nici măcar nu a semnat un contract cu ei. Contactaţi telefonic de către reporterii "Replica", reprezentanţii Canal S au dat-o din gard în gard, în cele din urmă spunând că nu este disponibilă nici o persoană care ar putea lămuri situaţia.

Un bărbat din Constanţa susţine că are parte de aventura vieţii lui odată ce a "îndrăznit" să apeleze la serviciile Canal S. "Mi-am cumpărat un apartament pe strada Baba Novac şi a trebuit să mă abonez la o societate de cablu tv. Am văzut un afiş cu Canal S şi i-am contactat. Au şi venit şi m-au cablat, dar fără să semnez vreun contract. A fost vorba doar de un proces verbal pe două banane şi nişte cablu. Când am dat drumul la televizor, semnalul era de toată jena, motiv pentru care am hotărât că nu mai vreau să am parte de aceste servicii. Am sunat şi le-am spus că nu mai vreau cablu de la ei, în condiţiile în care urma să plătesc 15,5 euro pe lună pe un semnal de tot râsul. Mi s-a spus că trebuie să aştept 30 de zile, acestea fiind clauzele contractului. Ce contract? Nu am semnat nimic. Am insistat şi, într-un final, mi s-a spus că trebuie să plătesc 400 de euro decablarea", a declarat, pentru "Replica", constănţeanul. Însă, lucrurile nu s-au oprit aici, el mergând şi depunând sesizare la OPC. "Astfel de sesizări există, la adresa mai multor operatori de cablu. Şi în cazul clientului de faţă, i se va da curs sesizării dumnealui şi se vor lua măsurile necesare", a declarat Mihai Perifan, directorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa. În continuare, clientul nemulţumit spune că nu va lăsa lucrurile aşa, fiind hotărât să meargă şi în instanţă pentru a-şi face dreptate. "Dacă pe acel proces verbal sunt trecute două banane şi nişte cablu, le plătesc pe acelea, dar 400 de euro, pentru ce? Nu am beneficiat de serviciile lor pentru că este o chestiune de câteva zile", a mai spus bărbatul. Contactaţi telefonic de către reporterii "Replica", reprezentanţii Canal S de la relaţii cu publicul au dat-o din gard în gard. "Nu este nici o persoană disponibilă. Nu ştiu unde să vă fac legătura. Poate la dispecerat...", a spus o tânără angajată la Canal S. După mai multe încercări de a face o legătură, apelul s-a întors tot la ea: "Cred că nu e disponibilă nici dispecera, nu aveţi cu cine să vorbiţi". Întrebată dacă este o persoană abilitată să discute pe astfel de probleme, poate un purtător de cuvânt, aceasta a răspuns că... nu ştie.

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367